آخرین اخبار

4. فروردين 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 947
فعالان ضدجنگ در واشنگتن و لس‌آنجلس با برگزاری تظاهرات اعتراضات خود را به سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در خاورمیانه اعلام کردند.
تظاهرات در واشنگتن و لس‌آنجلس در اعتراض به سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در خاورمیانه

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، چند شهر آمریکا روز شنبه شاهد تظاهرات فعالان ضد جنگ بود که دخالت‌های واشنگتن در کشورهای خاورمیانه را محکوم کردند.

 

طبق گزارش شبکه خبری راشاتودی، این تظاهرات‌ها روز شنبه در دو شهر مهم «لس‌انجلس» و «واشنگتن» برگزار شد و شرکت‌کنندگان اعتراض خود را به سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه و فلسطین اعلام کردند.

 

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان پلاکاردهایی به دست داشتند که روی آنها نوشته بود: «دخالت در سوریه ممنوع» و «تحت تعقیب به خاطر تخریب عراق.»

 

این تظاهرات‌ها به همت گروه «ائتلاف پاسخگویی» ترتیب داده شده بود اما سایر گروه‌های فعال در زمینه مخالفت با جنگ هم از آن اعلام حمایت کردند. فعالان «کد پینک» و «مقاومت مردمی» از دیگر گروه‌هایی بودند که از برگزاری این تظاهرات‌ها حمایت کرده بودند.

 

«جانی آچی»، یکی از هنرمندان شرکت‌کننده در این تظاهرات در لس‌انجلس گفت: «تمامی سلاح‌های ارسال‌شده آمریکا در دستان داعش است. به تصاویر نگاه کنید؛ فیلم‌ها را ببینید. تمام آنچه داعش دارد، سلاح‌های ساخت آمریکا است. تجهیزات ارتباطی آنها تماماً ساخت آمریکا است.»

 

ساعاتی قبل‌تر، تظاهراتی با شرکت صدها نفر در خیابان‌های واشنگتن برگزار شده بود.

 

انتهاي پيام و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک