آخرین اخبار

3. تير 1399 - 15:04   |   کد مطلب: 9440
فرماندار کهگیلویه گفت: شیوع دوباره ویروس کرونا در برخی از شهرهای استان و همجواری با استان هایی که وضعیت قرمز دارند موجب شده تا امروز این زنگ خطر برا ما نیز به صدا در آید و باید آماده مقابله با ویروس کرونا باشیم.

به گزارش پایگاه کهگیلویه؛ صبح امروز جلسه  شورای سلامت  در محل فرمانداری  دهدشت  با حضور  مدیران شهرستان  برگزار شد.

در این نشست علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه گفت:  از همه نهادهایی که در آتش سوزی کوه خاییز شبانه روز همکاری می کردند تشکر و قدردانی میکنم
 
اتابک گفت: در زمینه بیماری کرونا رفته رفته  به شرایط اضطرار بر میگردیم وشرایطی کنونی کرونا جامعه را به شرایط بحرانی ماه های قبل برمی گرداند.
 
وی افزود: با توجه به نظرات کارشناسان امر این روزها شیوه شیوع بیماری تغییر کرده و موجب ابتلای تعداد زیادی از هم وطنان و هم استانی هایمان شده است.
 
اتابک با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در برخی از شهرهای استان و همجواری با استان های ی که وضعیت قرمز دارند گفت: امروز این زنگ خطر به صدا در آمده و باید آماده مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا باشیم.
 
 
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: در جلسات گذشته هیچ گاه ادعای وضعیت سفید در مورد کرونا و شکست آن را نداشتیم و همان زمان نیز گفته شد که باید ظرفیت ها و توانایی هایمان را برای روزهای بحرانی داشته باشیم.
 
 
وی با اشاره به ورود موراد مبتلا به شهرستان کفت: مراودات با استان های همجوار باعث می شود که ما هم دچار آسیب باشیم واین آسیب متفاوت تر از دوره گذشته این بیماری است چرا که امروز قبح کرونا در بین مردم شکسته شد وجدیت بیماری برای مردم از بین رفته است.
 
 
اتابک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد بیماری کرونا در شهرستان گفت: در همین مدت اقدامات خوبی نیز شکل گرفته و با همکاری تشکل های مردم نهاد و ارتباط بامردم از آن ها خواسته شده تا فاصله گذاری را رعایت کرده و  مواردی که توسط شبکه بهداشت اعلام می شود را رعایت کنند.
 
 
وی اضافه کرد: در آتش سوزی خائیز هم که بودیم و  خطر کرونا را فراموش نکردیم و با توجه به همجواری با استان هایی که آمار زیادی در ابتلا به کرونا دارند بیش از پیش موارد بهداشتی را مورد توجه قرار می دادیم.
 
 
اتابک با ابراز نگرانی نسبت به شیوع ویروس کرونا گفت: امروز شاهد این هستیم که در شهرهای اطراف ما تعداد مبتلایان به بیماری کویید ۱۹ در حال افزایش است و مطمئنا این شرایط شهرستان کهگیلویه را نیز  تحت تاثیر قرار می دهد.
 
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک