آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1399 - 11:07   |   کد مطلب: 9397
روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه اعلام کرد که مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که به بیماری کرونا مبتلا شده بود با به دست آوردن سلامتیش به محل کار خود برگشت.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد موجب ورود جدی مسئولین شهرستان ها از جمله مسئولین شبکه بهداشت و کادر های درمانی به این مسئله شد.

 

همین امر نیز احتمالا بروز ابتلا به این بیماری را برای این افراد نسبت به سایر مردم بیشتر می کند و در شهرستان کهگیلویه در اوایل اردیبهشت ماه 99 تست کرونای برخی از کادرهای درمانی از جمله رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و چند تن از پرستاران مثبت اعلام شده بود که به علت تاخیر در ارسال جواب تست ها یک هفته پس از آن این افراد بهبودی خود را به دست آوردند.

 

اما آخرین شخص این مجموعه که بیماری کرونای وی تایید شد محمد طاهر طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه بود که تا کنون دوران نقاهت خود را در منزل می گذراند و اکنون از بند این بیماری رهایی پیدا کرده است.

 

بر اساس اخبار دریافتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه که به بیماری کرونا مبتلا شده بود با به دست آوردن سلامتیش به محل کار خود برگشت.

 

مسئول شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه در پیامی از مردم و مسئولان تشکر کرد که در ادامه متن این پیام آمده است؛

 

بسمه تعالی

اکنون که بیماری کرونای اینجانب با مشورت پزشکان حاذق، فرهیخته و متعهد بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و همراهی مداوم پزشکان توانمند شهرستان که در سایر نقاط کشور ساکن می باشند، بحمدالله با طی دوره نقاهت در منزل بهبودی کامل میسر شد، بشکرانه بازیابی سلامتی امیدوارم که به مدد الهی و دعای خیر دوستان، همکاران، بزرگان و سروران مکرم و مردم عزیز وشریف شهرستان کهگیلویه، توفیق تداوم خدمت به مردم بزرگوار و ارجمند و نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشم. در این رهگذر و مدتی که در منزل در حال گذراندن دوره ۱۴ روزه نقاهت بوده ام، مدیون محبت بسیاری از اقشار مختلف مردم عزیز، دوستان و آشنایان، شخصیت های بزرگوار و مسئولین ارجمند بوده ام که بمصداق کلام شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» لازم می دانم ابتدا از پزشکان معالج و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت، همکاران ستادی و غیر ستادی مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و اعضای محترم شورای اداری شهرستان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس و مسئولین دانشگاه متبوع خاضعانه و صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نموده و از درگاه ربوبی برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی، سعادت و توفیقات روزافزون نمایم

دکتر محمد طاهر طیب زادگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک