آخرین اخبار

28. آبان 1398 - 20:44   |   کد مطلب: 9221
فرماندار کهگیلویه گفت: با تلاش همه همکاران در شورای اداری و تامین شهرستان شرایط مطلوبی در بازار کهگیلویه وجود دارد و تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی در این شهرستان و مخصوصا در مورد کالاهای اساسی گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین شهرستانی و اعضای این شورا در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 
علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه گفت: امنیت و آرامش کنونی شهرستان با  تلاش ها و زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیرهمه مسئولان بدست آمده که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
اتابک به آغاز فرایند انتخابات از نهم آذر ماه اشاره کرد و گفت: استفاده از تجهیزات و ماشین آلات اداری و دولتی له یا علیه هر کاندیدی ممنون و در صورت مشاهده  با خاطیان برخورد خواهد شد.
 
وی افزود: کمیته امنیتی انتخابات تشکیل شده و ادارات دولتی را به شدت رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با آن ها برخورد خواهد شد.
 
فرماندار کهگیلویه گفت: در آستانه انتخابات هر گونه حفاری در سطح شهر ممنوع است و ادارات خدمات‌رسان باید با اتمام کار حفاری هر چه سریعتر نسبت به ترمیم معابر اقدام کنند.
 
اتابک در حاشیه این جلسه و در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس در خصوص وضعیت بازار شهرستان و روند نظارت بر قیمت کالا و اجناس گفت: ادارات متولی مثل صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی بر بازار نظارت دارند و این نظارت به صورت روزانه رصد و چنانچه تخلفی صورت دهد با آن برخورد می کنند.
 
 
وی به به شرایط آرام و مطلوب شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: با تلاش همه همکاران در شورای اداری و تامین شهرستان شرایط مطلوبی در بازار کهگیلویه وجود دارد و تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی در این شهرستان و مخصوصا در مورد کالاهای اساسی گزارش نشده است.
 
 
اتابک گفت: همه ما شبانه روز در تلاش هستیم تا این شرایط آرام و با ثبات شهرستان کهگیلویه همچنان حفظ شود.
 
 
همچنین علی پورکپور درحاشیه جلسه شورای اداری از برگزاری هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: این آزمون در شهر دهدشت، روز پنجشنبه 30 آذر ماه در 11 حوزه  با حضور 4200 شرکت کننده برگزار می شود که تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در شهرستان اندیشیده شده است.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک