آخرین اخبار

12. تير 1398 - 12:46   |   کد مطلب: 9025
در برخی از اتاق های بخش پنکه های کوچک زمینی وجود دارد که همراهان بیمار برای فرار از گرما به همراه خود به بیمارستان آورده اند.

به گزارش پایگاه خبری کهگلویه؛بیمارستان ها از مهمترین مراکز هر شهری به حساب می آیند و هرچه جمعیت شهر و میزان آسیب پذیری آن ها در مقابل بیماری ها بیشتر میزان اهمیت و نیاز به وجود بیمارستان مجهز بسیار بیشتر از پیش وجود دارد.

 

هر بیمارستان متناسب با امکانات مکانی و تجهیزات مختلف بخش های مختلفی دارد که در درمان بیماران فعالیت می کنند. بخش های icu،ccu، بخش های جراحی، اتاق عمل، اطفال،رادیولوژی و برخی از بخش های دیگر از اهمیت ویژه تری برخورداراند که در صورت وجود هر کدام از این بخش ها در هر بیمارستان نیاز به تجهیز کامل و بدور از عیب و نقص بودن آن ها حایز اهمیت است.

 

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تنها بیمارستان شهرستان کهگیلویه به حساب می آید که بخش های مختلفی دارد و روزانه بیماران و مراجعین زیادی را ویزیت می کند.

یکی از بخش های مهم این بیمارستان بخش اطفال است که این روز ها در فضای مجازی خبرساز شده و گلایه هایی از جانب مردم درمورد این بخش بیمارستان دهدشت وجود دارد.

 

مهمترین گلایه مردم در مورد بخش اطفال نبود یا نقص سیستم سرمایشی این بخش است که خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری کهگیلویه این موضوع را از نزدیک مشاهده و با مردم در این زمینه گفت و گو کرد.

 

گلایه عمده مراجعین بخش اطفال بیمارستان دهدشت گرمای هوا و نقص سیستم سرمایشی بود. در همه اتاق های این بخش کولر وجود دارد اما به دلیل عدم سرویس کردن آن ها باد کولرها مناسب نبوده و هیچ گونه سرمایی تولید نمی کند و با توجه به اینکه کودکان در این بخش بستری هستند باید توجه ویژه ای نسبت به این بخش لحاظ شود.

در برخی از اتاق های بخش پنکه های کوچک زمینی وجود دارد که همراهان بیمار برای فرار از گرما به همراه خود به بیمارستان آورده اند.

 

نا گفته نماند همه مراجعین از خدمات پرستاری بخش اطفال رضایت کامل داشته و همچنین عملکرد و رسیدگی تعداد زیادی از  پرستاران دهدشت مورد رضایت بیماران بوده است که قابل تقدیر است.

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک