آخرین اخبار

11. تير 1398 - 14:02   |   کد مطلب: 9024
شهرداری دهدشت طبق وعده هایی که داده بود چند روزی است که اقدام به آسفالت برخی از خیابان های شهر دهدشت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یک دست خیابان هاست تا شهروندان در محیطی امن همراه آسایش خیال و راحتی با عبور از خیابان ها به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.

 

خدمات شهری یک امرضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه  و کمک به حل مسائل و مشکلات عمومی آن ها مورد توجه قرارگیرد. یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهرهاست که این خیابان ها باید بتوانند امنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.

 

خیابان ها و معابر شهر دهدشت نیز یکی از موضوعاتی است که پایگاه خبری کهگیلویه بارها آن را پیگیری کرده  و اخباری در این زمینه منتشر کرده است که می توانید "اینجا بخوانید".

 

شهرداری دهدشت نیز طبق وعده هایی که داده بود چند روزی است که اقدام به آسفالت برخی از خیابان های شهر دهدشت کرده است.

در همین زمینه اسفندیار برخه شهردار دهدشت در گفت و گو با خبرنگار بخش اجتماعی کهگیلویه گفت: شهرداری دهدشت نزدیک به 50 هزار مترمربع آسفالت بیندر و لکه‌گیری و نزدیک به 120 هزار مترمربع نیز روکش در دستور کار دارد که باید تعداد 5 پیمانکار تعیین شده این میزان از حجم کار را در مدت 3 ماه انجام دهند.

 

شهردار دهدشت بیان کرد: عملیات روکش و آسفالت خیابان‌های دهدشت از طریق 3 هزار تن قیر رایگانی که از سوی مجمع نمایندگان استان به شهرداری دهدشت تخیصص داده شد، انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به ترمیم نقاط معیوب معابر شهری تصریح کرد: شهرداری دهدشت در حال حاضر حدود 20 تن قیر در مخزن کارخانه آسفالت دارد و تصمیم گرفته است با این میزان قیر چاله چوله‌‌ها و نقاط معیوب خیابان‌های سطح شهر را تسطیح کند.

 

برخه عنوان کرد: حدود 500 تن قیر رایگان از محل بازآفرینی شهری به شهرداری دهدشت تخصیص داده شد و تصمیم گرفتیم از این میزان قیر، بافت فرسوده و ناکارآمد سطح شهر ( ازجمله خیابان اما‌م‌ زاده جابر، خیابان کارگر و خیابان شهید رسالتی و سایرنقاط) را در آینده نزدیک روکش کنیم.

 

وی افزود: از خیابان جهاد تا کمربندی اول حدفاصل چهارراه بیمارستان تا میدان شهید شیرودی در 180 دستگاه به ‌وسیله دستگاه آسفالت‌ تراش، یک لایه از آسفالت خیابان تراشیده شده و پس از پاکسازی با دستگاه مکنده، آسفالت می‌شود.

 

شهردار دهدشت با تاکید بر نظارت دقیق ناظران در حین انجام کار عنوان کرد: دستگاه آسفالت ‌تراش موجود مورد تأیید است و در هنگام عملیات آسفالت، تمامی مراحل توسط ناظر مقیم نظارت شده تا آسفالتی باکیفیت به شهروندان تحویل داده شود.

 

تصاویر قبل از آسفالت و بعد از آن که در پایگاه خبری کهگیلویه و پیگیری شد:

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک