آخرین اخبار

31. خرداد 1398 - 14:26   |   کد مطلب: 9016
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سوق به امامت حجت الاسلام کیانی اصل با حضور مردم ولایتمدار و مومن این شهر به امامت حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه شهر سوق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سوق به امامت حجت الاسلام کیانی اصل با حضور مردم ولایتمدار و مومن این شهر به امامت حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه شهر سوق برگزار شد.





حجت الاسلام کیانی اصل در ابتدا ضمن توصیه خود‌و نمازگزاران به رعایت تقوی اللهی به آفات زبان اشاره کرد و گفت : از آفات زبان، افشای راز و سر است و رازداری سه قسم است، رازداری شخصی، رازداری اجتماعی و رازداری حکومتی و امنیتی.



کیانی گفت: رازهای شخصی را نباید به دلیل روراست جلوه دادن خود به دیگران گفت و طبق فرمایش امام علی علیه السلام، راز انسان، اسیر انسان است ولی اگر گفته شد، انسان اسیر راز می شود. نباید به بهانه ی دوستی، رازهای خود را به کسی گفت، رازی را می توان به دوستان گفت که خللی در زندگی ایجاد نکند، کسی که نتواند رازدار خود باشد، نمی تواند رازدار دیگران باشد.



وی با اشاره به سالروز سوء قصد به جان آیت الله خامنه ای در سال 1360 گفت : ویژگی های شخصی و سیاسی ایشان از جمله وفاداری به اصول و آرمان های امام و انقلاب، مدیریت انقلابی، دارای مدیریت کاربردی، مبارزه با فساد، اعتقاد و اعتماد به جوانان و فقاهت از جمله بخشی از ویژگی بارز ایشان است.



امام جمعه سوق با اشاره به هفته ی قوه ی قضائیه گفت: انتظارات مردم از این رکن نظام مبارزه با فساد اداری،سیاسی و موارد مختلف فساد است که باعث متضرر شدن مردم و دلسردی آنان می شود.



وی گفت : سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا به دست مرزبانان سپاه یک موفقیت بزرگ است که موجب خاری دشمنان و آمریکا شده است و توانایی های جوانان مومن و انقلابی را بیش از پیش به نمایش می گذارد.یکی از مهمترین پیام های سرنگونس پهباد آمریکایی نشان دادن خط قرمز ایران به دشمنان است و آن خط قرمز هم مرزهای ماست.



کیانی تصریح کرد: این سرنگونی، قدرت سامانه ی پدافندی کشور را به رخ دنیا کشید و لازم است تا دستگاه دیپلماسی از طریق سازمان های حقوقی بین المللی برای محکومیت این اقدام ناشایست آمریکا پیگیری های لازم را به صورت جدی پیگیری کند

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک