آخرین اخبار

12. خرداد 1398 - 17:07   |   کد مطلب: 8972
پپس از نشست اخیر اصلاح طلبان کهگیلویه که با هدف کاهش اختلافات میان این طیف سیاسی که به چپ گرایان نیز معروف اند برگزار شد، این طیف سیاسی این بار نیز مسیر چپ را انتخاب کرده و با انتشار یک فایل صوتی که مکالمه میان علی کامرانی و محمود منطقیان است، به اختلافات موجود دامن زده و موجب تشدید آن شده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ پس از نشست اخیر اصلاح طلبان کهگیلویه که با هدف کاهش اختلافات میان این طیف سیاسی که به چپ گرایان نیز معروف اند برگزار شد، این طیف سیاسی این بار نیز مسیر چپ را انتخاب کرده و با انتشار یک فایل صوتی که مکالمه میان علی کامرانی و محمود منطقیان است، به اختلافات موجود دامن زده و موجب تشدید آن شده است.

 

اختلافات جریان سیاسی چپ گرا در شهرستان کهگیلویه به حدی بوده که همه فعالین سیاسی این طیف از جمله رئیس پیشین بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه، کمال الدین دولتخواه در هفته گذشته با برگزاری میهمانی افطاری قصد حل و فصل این اختلافات و پایان دادن به این منازعات را داشت که همه چیز به صورت برعکس نتیجه داد و این اختلافات به بالاترین حد خود رسید.

 

در جدیدترین تحرکات این طیف سیاسی، امروز در شبکه‌های اجتماعی فایل صوتی منتشر شد که در آن علی کامرانی از مکالمه خود با منطقیان پرده برداشت و در آن از زبان محمود منطقیان اینگونه عنوان کرد که منطقیان قصد ورود به سیاست را ندارد و از دنیای سیاست خداحافظی کرده  و به کامرانی نیز توصیه می کند که از این عرصه خارج شود و به فکر زندگی خویش باشد. کامرانی در جواب به او می گوید که من تازه آمده ام و میخواهم نماینده شوم و شما اگر از دنیای سیاست خسته شده ای مصاحبه کن.

 

اما یک تحلیل جالب  که شاید در این روزها قابل توجه باشد این است که این اختلافات شدید چپگرایان کهگیلویه می تواند یک بازی سیاسی باشد تا شاید با فریب و سردرگم کردن رقبای دیگر احزاب، ناکامی های گذشته خود را جبران کنند و در انتخابات مجلس امسال بتوانند در مقابل رقبای سرسخت خود قد علم کنند. کناره گیری هر کدام از آنها به نفع دیگری و گرفتن ژست اتحاد شاید کارنامه ضعیف عملکردی و سیاسی این طیف را تحت الشعاع این اتحاد قرار دهد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک