آخرین اخبار

10. خرداد 1398 - 14:59   |   کد مطلب: 8968
مراسم گرامی داشت روز جهانی قدس در شهر دهدشت با حضور پرشور مردم این شهر برگزار شد. این راهپیمایی که از جلوی فرمانداری دهدشت آغاز شد و مردم در ادامه مسیر با شعارهای مختلف انزجارخود را از دشمنان اسلام مخصوصا صهیونیسم اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مراسم روز جهانی قدس در شهر دهدشت با حضور پرشور مردم این شهر برگزار شد. این راهپیمایی که از جلوی فرمانداری دهدشت آغاز شد و مردم در ادامه مسیر با شعارهای مختلف انزجارخود را از دشمنان اسلام مخصوصا صهیونیسم اعلام کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در در ابتدای این مراسم در سخنانی روز قدس را یادگار امام راحل دانست و گفت:امام خمینی در سالیان نخست تشکیل نهضت اسلامی بر مقابله همزمان با رژیم ستمشاهی و اسرائیل تاکید داشت.

حجت الاسلام حسینی طلب گفت:بوجود آوردن اسراییل برای محو کردن اسلام بود اما با هوشیاری امام (ره) و مقام مغظم رهبری الان اسراییل در حال محو شدن است و قطعا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

در ادامه شیرعلی خرامین فعال سیاسی استان نیز با اشاره به تحریم های آمریکا و بررسی شرایط منطقه گفت:آمریکا و متحدان منطقه ای آن در برابر محور مقاومت شکست خورده اند و سیاست های آنها ره به جایی نخواهد برد.

خرامین با اشاره به این گفته ترامپ و اعتراف دیگر سردمداران آمریکا که داعش مولود خود آنهاست گفت : کشورهای مرتجع عرب باید قدردان نیروی قدس سپاه باشند زیرا اگر مقاومت آنها نبود وضعیت کشوری چون عربستان و امارات اینچنین  نبود و شرایط برای آنها با وجود داعش بسیار سخت می شد.

وی افزود:کشور سوریه تنها دارد بهای حمایت از ایران در دوران جنگ تحمیلی و رابطه ممتاز با ما را می دهد به کسانی که این روزها از حمایت ما نسبت به دولت و ملت سوریه ناراضی هستند به شدت انتقاد کرد.

 

شرکت کنندگان در پایان با قرائت بیانیه ای ضمن حمایت از فلسطین ،معامله قرن را محکوم کردند.

 

 در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک