آخرین اخبار

20. فروردين 1398 - 15:48   |   کد مطلب: 8918
استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان کهگیلویه همچون سایر استان های کشور دست به کار شده و به یاری سیل زدگان شتافتند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ استان کهگیلویه و بویر احمد و شهر دهدشت همچون سایر استان های کشور دست به کار شده و به یاری سیل زدگان شتافتند.

با توجه به هم مرز بودن استان کهگیلویه و بویر احمد با استان خوزستان و مسائل و مشکلاتی که سیل در این استان بوجود آورده است، موکب های اربعین شهرستان کهگیلویه مثل سایر موکب های استان به استان خوزستان اعزام تا در کنار سایر هم وطنان به مردم سیل زده خوزستان در زمینه های مختلف امداد رسانی کنند.
 
 
 
 
سرهنگ پاسدار حمزه محقق زاده در مورد اعزام این گروه گفت : این گروه‌ها در سه قالب عمرانی، خدمات رسانی و پزشکی به مرکز خوزستان اعزام و در این استان به مردم سیل زده خدمات رسانی می‌کنند.

 

 

 فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه در گفت و گو با پایگاه خبری کهگیلویه گفت : موکب شهدای گمنام کهگیلویه علاوه بر طبخ غذا، به همراه گروه جهادی شهدای گمنام در جهت امداد رسانی به سیل زدگان به استان خوزستان اعزام می شوند تا در مدتی که در این استان هستند بتوانند در زمینه های مختلف  به مردم خدمات رسانی کنند.
 
 
 
 
وی اظهار کرد: موکب شهدای گمنام‌ کهگیلویه برآن است تا در اولین فرصت گروه جهادی پزشکی خود را نیز به این مناطق سیل زده اعزام کنند.
 
 
وی با بیان اینکه بخشی از دارو‌های موردنیاز برای تیم پزشکی اعزامی به خوزستان تامین شده، گفت: نیازمند کمک‌های بیشتر مردمی برای ارائه خدمات بهتر به سیل زدگان هستیم.
 
 
در این کاروان ۳۰ نفر از بسیجیان شهرستان کهگیلویه تا برطرف شدن شرایط اضطراری در استان خوزستان حضور دارند و به مردم سیل زده خدمات رسانی می‌کنند.
 
 
در ادامه تصاویر این کاروان آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک