آخرین اخبار

27. آذر 1397 - 13:05   |   کد مطلب: 8756
هزینه های پایگاه سلامت با همکاری این دوبخش یعنی خیرین و دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه و به ادامه ساخت و‌تجهیز آن بپردازند که 40 درصد هزینه را امور خیریه امام حسن مجتبی(ع) اما علوم‌پزشکی استان که قرار بود 60 درصد دیگر را تقبل کند تا الان فعالیتی در این زمینه انجام نداده است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ پایگاه سلامت شهر سوق نام پروژه ای است که 2 سال و 6 ماه از کلنگ زنی آن می گذرد و پس از کلنگ زنی این پروژه ۶۰درصد  پیشرفت فیزیکی داشته اما این میزان پیشرفت برای چنین پروژه ای در مدت 2 سال و نیم حرکتی لاکپشتی محسوب می شود.

رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی در آیین کلنگ زنی گفته بود در مناطقی از این بخش مشکلاتی وجود دارد که ناشی از نبود زیر ساختها در استان است و فراهم شدن این امکانات نیازمند گذشت زمان است  اما گویی برخی مدیران چنان خسته کار هستند که برای به ثمر رساندن هر پروژه نیاز به گذشت سال های زیادی دارند.
 
 
رئیس مرکز خدمات جامع سلامت سوق در رابطه با میزان پیشرفت این ساختمان گفت: با کمک ۲میلیارد و ۱۰۰میلیونی ریالی خیر سوقی پروژه پایگاه سلامت کلنگ زنی شد که ساختمان آن به صورت پایه کوبی ساخته شده و در آینده نیز میتوان از طبقات دیگر نیز استفاده کرد. همین امر باعث شد تا هزینه زیادی صرف ساخت این پایگاه سلامت شود و تا الان ساختمان آن ساخته و درب و پنجره ها نصب شده اند.
 
 
جوانبخت گفت: با رایزنی هایی که با دانشگاه علوم پزشکی و خیرین شهر شده قرار شد تا مابقی هزینه های پایگاه سلامت  با همکاری این دوبخش یعنی خیرین و دانشگاه علوم پزشکی  استان تهیه و به ادامه ساخت و‌تجهیز آن بپردازند که 40 درصد هزینه را امور خیریه امام حسن مجتبی(ع) اما علوم‌پزشکی استان که قرار بود 60 درصد دیگر را تقبل کند تا الان فعالیتی در این زمینه انجام نداده است.
وی افزود: با توجه به کمبود فضای کافی در بهداری سوق کاربری  این ساختمان شامل خدمات بهداشتی،خانه سلامت، خدمات سنوگرافی و خدماتی از این دست خواهد بود.
 
در ادامه تصاویر مربوط به خانه سلامت سوق آورده شده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک