آخرین اخبار

1. آذر 1397 - 12:30   |   کد مطلب: 8727
شب گذشته کنسرتی با حضور یکی از خوانندگان مشهور کشور در شهر دهدشت برگزار شد که با استقبال کم مردم روبه رو شد گویی دراین شرایط بد اقتصادی مردم به فکر نانشان هستند تا کنسرت و رقص و آواز.

به گزارش پایگاه خبری از کهگیلویه؛موسیقی دان ها باید موسیقی را به سمت معنا و هدف های متعالی سوق دهند ؛ هدف ها فراتر از بی بند و باری است و چنین اهدافی در استعمال موسیقی ارزشمند نیست، اجرای کنسرت یکی از راههای ارائه موسیقی اصیل است تا شنوندگان بتوانند ساعتی روح و نفس خود را رها سازند و به سمت معنا در موسیقی پیش روند.

 

 

 

طبیعتا کسی مخالف اجرا و ارائه چنین هنری نیست اما اینکه در فضایی بسته وتاریک پسران و دختران ما در کنار هم به رقص و آوازبپردازند چه پیامی می تواند داشته باشد؟آیا از اهداف اجرایی چنین برنامه هایی به دورخواهد بود.

 

برگزاری کنسرت با رعایت اصول و توجه به مبانی ارزشی می تواند باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه شود، البته نه آن شوری که با مخلوط رقص و آواز به یک شوری تبدیل شود  و از هدف اصلی آن دور شود.

 

اما با توجه به همه این ها بار دیگر درشهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت شاهد برگزاری مراسمی بودیم که کمتر به اصل هنر و کنسرت توجه شد و در این بحبوحه گرانی ها و مشکلات اقتصادی به جای اینکه التیام دردهای مردم باشد نمک به زخم های آنان میریزد.

 

 

شب گذشته کنسرتی با حضور یکی از خوانندگان مشهور کشور در شهر دهدشت برگزار شد که با استقبال کم مردم روبه رو شد گویی دراین شرایط بد اقتصادی مردم به فکر نانشان هستند تا کنسرت و رقص و آواز.

 

یکی دیگر از حواشی این برنامه رقص مختلط دختران و پسران بود که از عوارض برگزاری کنسرت های بدون نظم و ساختار است و برای وجهه شهری مانند دهدشت با این سابقه تاریخی و فرهنگی مناسب نیست.

 

در این برنامه که علاوه بر بی نظمی ها و سوء مدیریت مسئولان برگزاری، نزاع هایی نیز صورت گرفت که یکی از دلایل آن اختلاط تماشاگران و مسائل از این دست بود که منجر به تجمع و ورود نیروی انتظامی برای برقراری نظم شد.

 

گفتنی است که فرد خاطی برادر یکی از مسئولان شهرستان بود که با ورود وی، نیروی انتظامی به متفرق کردن و منظم کردن جمعیت اکتفا کرد.

 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک