آخرین اخبار

7. آبان 1396 - 18:15   |   کد مطلب: 8495
فرماندار كهگيلويه در جلسه کارگروه اشتغال عنوان كرد:
بيكاري ريشه بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي است+تصاوير
فرماندار کهگیلویه، بیکاری را ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عنوان و با توجه به آمار بالای بیکاری در کهگیلویه گفت: تعداد فارغ‌التحصیل شده‌گان بیکار این شهرستان بالاتر از آمار ثبت شده در سامانه کار می‌باشد.

ه گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،؛  علی پوزش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان از اشتغال به عنوان مهم‌ترین دغدغه همه دولت‌ها یاد کرد و اظهار كرد: یکی از سیاست‌های دولت‌ها بحث توجه به اشتغال جوانان و تحصیل‌شده‌گان است.

فرماندار کهگیلویه، بیکاری را ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عنوان و با توجه به آمار بالای بیکاری در کهگیلویه گفت: تعداد فارغ‌التحصیل شده‌گان بیکار این شهرستان بالاتر از آمار ثبت شده در سامانه کار می‌باشد.

وی با بیان اینکه اشتغال مختص نهاد خاصی نیست گفت: بخشی از اشتغال به دولت بر‌ می‌گردد و در بخش دیگر باید زیرساخت‌ها و بستر را برای ایجاد اشتغال فراهم ساخت..

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: وقتی چرخه اقتصاد فعال شود در کنار آن اشتغال به‌وجود می‌آید.

پوزش آمار بالای بیکاری در سطح کشور را یادآور شد و افزود: حتی اگر روند بیکاری در همین حد نگه داشته شود سالانه باید برای بیش از یک میلیون نفر شغل ایجاد کنیم.

وی خواستار برگزاری این کارگروه به صورت ماهیانه شد و اضافه کرد: دستگاه‌های مدعو با آمادگی کامل در جلسات حضور پیدا کنند.

فرماندار کهگیلویه از در نظر گرفته شدن بخشی از اعتبارات سال 96 در قالب کمک‌های فنی و اعتباری خبر داد و عنوان کرد: دولت تقبل کرده 10درصد توسط بانک‌ها برای پروژه‌های مشکل‌دار اعتبار پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: می‌شود از همین اعتبار پروژه‌های جدیدی تعریف کرد.

پوزش ضمن ابراز گلایه از روند کند بودن پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان، خواستار فعال شدن این پروژه‌ها شد و اظهار داشت: اگر روند پروژه‌ها به همین منوال پیش برود اعتباراتی که شهرستان برای این پروژه‌ها اختصاص داده پس گرفته خواهد شد و بین سایر پروژه‌های شهرستان تقسیم خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه خواستار فعال‌شدن پروژه‌های عمرانی شد و افزود: در صورت فعال‌شدن این پروژه‌ها حداقل بخشی از افراد به‌کار گرفته خواهند شد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک