آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1396 - 1:30   |   کد مطلب: 7906
رئیس ستاد دورانی در کهگیلویه با ابراز گلایه از حضور نیافتن میهمانان این مراسم گفت: وقتی در ستاد مرکزی قدرت تصمیم گیری نداریم میهمانان ما به چنین برنامه مهمی نیامدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، همایش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با موضوع «چرا روحانی؟» توسط ستادجوانان روحانی و باهمکاری حزب ندای ایرانیان در سینما دهناد دهدشت برگزار شد.

رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در این همایش گفت: استان ما و به ویژه کهگیلویه بزرگ را با پسوند منطقه محروم می شناسند که این کاراشتباهی است.

محمدعلی طاهری افزود: ما از نظر منابع طبیعی، نفت و گاز و آب نقش تاثیرگذاری در کشور داریم و به کاربردن واژه هایی چون «منطقه محروم»زیبنده کهگیلویه نیست.

دهدشت

وی گفت: وقتی از نیروهای شایسته ما در مناصب مهم و دلخواه چون وزارت استفاده نمی کنند، وقتی در مشاغل مهم تصمیم گیری از نخبگان ما استفاده نمی کنند باید هم منطقه ما را محروم قلمداد کنند.
طاهری با انتقادازدولت های گذشته اظهارکرد: دولت اعتدال ،اصولگرا و اصلاح طلب به نیروهای ما توجهی نکردند وبا زدن مهر محرومیت بر پیشانی ما به فرزندان نخبه ما در مراکز و پست های کلیدی میدان ندادند.
وی با ابراز گلایه از حضور نیافتن میهمانان این مراسم گفت: وقتی در ستاد مرکزی قدرت تصمیم گیری نداریم میهمانان ما به چنین برنامه مهمی نیامدند.

دهدشت
 

طاهری ادامه داد: کلنگ چند تا کارخانه بعد از انقلاب اسلامی درکهگیلویه به زمین زده شد؟ و چه طرح های مهم واشتغالزایی برای رفع معضل بیکاری ایجاد شد؟
رئیس ستاد دکتر روحانی مردم کهگیلویه را مردمی قدرشناس بیان کرد و گفت: ما با سرافرازی زندگی کرده ایم و این درخواست را از حجت الاسلام روحانی داریم که ازنیروهای ما در وزارت خانه ها استفاده کند.

دهدشت
 

طاهری تاکید کرد: دنیای امروز دنیای پیشرفت سریع است و ما باید ابزار کار را مطابق با جامعه برنامه ریزی کنیم و در بحث انتخابات ضمن احترام به رقیب وارد رقابت شویم.
طاهری گفت: انتخابات فقط مختص قشر دانشجو و فرهنگیان نیست بلکه باید درباره سبد آرای بازاریان وکشاورزان نیز برنامه ریزی کنیم تا برای اولین بار سبد رای موافق دولت دکتر روحانی بالاتر از آرای داده شده به رییس دولت اصلاحات درکهگیلویه باشد.

خبر: پیمان باوند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک