آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 11:17   |   کد مطلب: 7903
اعضای هیأت اجرای و نظارت، اعضای شعب اخذ رأی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان کهگیلویه مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش در این جلسه با تأکید بر دقت در انتخاب اعضای شعب اخذ رأی جهت حفظ بی طرفی و پرهیز از هرگونه فعالیت له یا علیه شخص و گروه خاص افزود: اعضای شعب باید دارای توانایی جسمی کافی، عدم رابطه خویشاوندی درجه یک سببی و نسبی با نامزدها، قانون مدار، امانت دار و بی‌طرف باشند.
فرماندار کهگیلویه افزود: از دست اندرکاران هیأت اجرایی و نظارت انتظار می‌رود با اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی‌طرفی، اعتماد مردم را جلب نموده تا بتوانیم انتخاباتی سالم برگزار  نماییم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه نگاه دنیا به میزان حضور و مشارکت مردم در این انتخابات می باشد اظهار امیدواری نمود: دشمن همیشه تلاش می کند تا حضور مردم را در انتخابات کم کند؛ اما ان شاءا... با حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ، این انتخابات با وحدت و همدلی مردم و پرشورتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
در پایان این جلسه اعضای شعب اخذ رأی شهرستان کهگیلویه با هماهنگی اعضای هیأت اجرایی و هیأت نظارت، انتخاب شدند.
گفتنی است در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، آراء مردم شهرستان در206  شعبه اخذ رأی ثابت و سیار جمع آوری خواهد شد که از این تعداد 118 شعبه اخذ رأی در شهر دهدشت و حومه مرکزی آن می باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک