آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1396 - 10:53   |   کد مطلب: 7902
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه ارائه آموزش فنی وحرفه ای و مشاغل خانگی به ۳۰۰نفر را اقدام دیگر بسیج سازندگی بیان کرد و افزود: درحوزه اقتصادمقاومتی نیز به ۷۷نفر مبلغ یک میلیاردو۱۸۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.
دهدشت

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: تفکر جهادی ازاهداف اولیه انقلاب تاکنون بوده است.
برومندزاده افزود:اردوهای جهادی در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان بااستفاده از توان انها برای سازندگی در روستاها وایحاد طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی انجام می شود.
برومندزاده گفت: در همین راستا در سال ۹۵ درحوزه محرومیت زدایی و فراغت جوانان در طرح های کشاورزی ۴۸۴۲ نفر روز اردوی یک روزه برگزار شده است.

دهدشت

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه عنوان کرد: درحوزه محرومیت زدایی و اوقات فراغت جوانان در طرح های کشاورزی و مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات و آموزش استفاده از سموم برای نزدیک به پنج هزار نفر اردوهای یک روزه برگزار شد.

سرهنگ برومندزاده اظهار کرد: اردوهای جهادی در راستای غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان با استفاده از توان خود برای سازندگی در روستاها و ایحاد طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی انجام می شود.
وی گفت: در همین راستا سال گذشته اردوهای جهادی تخصصی سه روزه بسیج جامعه پزشکی ،جامعه زنان و امور عمرانی در عرصه های مختلف درمناطق محروم و کمتربرخوردار کهگیلویه اجرا شد.

دهدشت
وی برگزاری اردوهای هفت روزه با ظرفیت مساجد و محلات را اقدام دیگر بسیج سازندگی کهگیلویه برشمرد و گفت در این اردوها برمحرومیت زدایی مناطق کمتربرخوردار تاکید شده است.
سرهنگ برومندزاده افزود در اردوهای جهادی دانش اموزی، کاررنگ امیزی و زیباسازی مدارس انجام ودانش اموزان علاوه بر یادگیری مهارت وحرفه زیرنظر استادمجرب در زمینه مشارکتی نیز فرهنگ سازی می شود.
وی بابیان اینکه درحوزه بهداشت ودرمان و اموزش مناطق محروم۳۰ تیم پزشکی اعزام شده اند گفت: اموزش ودرمان رایگان ازمهمترین اهداف چنین برنامه هایی است.

دهدشت

سرهنگ برومندزاده خاطرنشان کرد: درحوزه کشاورزی طرح «بسیج همگام با کشاورز» اجرا و تیم های تشکیل شده با شناسایی غالب محصول روستایی ومشاوره رایگان درزمینه آفت ها وسایر مراحل تولید محصول گام فعالیت نموده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه ارائه آموزش فنی وحرفه ای و مشاغل خانگی به ۳۰۰نفر را اقدام دیگر بسیج سازندگی بیان کرد و افزود: درحوزه اقتصادمقاومتی نیز به ۷۷نفر مبلغ یک میلیاردو۱۸۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.
برومندزاده در پایان پرداخت تسهیلات در زمینه صنایع تبدیلی را مبلغ ۱۱۷ میلیون تومان به ۵نفر بیان کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک