آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 11:26   |   کد مطلب: 7896
سیستم رای گیری الکترونیکی با حضور فرماندار کهگیلویه و خسروی معاون فرمانداری در دهدشت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی انتخابات در فرمانداری اظهار کرد: انتخابات شورای شهر دهدشت به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه برگزاری انتخابات شورا تنها در شهر دهدشت به صورت الکترونیکی است،افزود: انتخابات ریاست جمهوری به روش اخذ رأی در صندوق انجام می‌شود.

وی افزود: 54 شعبه الکترونیکی در سطح شهر دایر می‌شود و در هر شعبه حداقل دو صندوق پیش‌بینی شده است.

دهدشت

پوزش با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار انتخابات شورای اسلامی به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود،گفت: زیرساخت‌ها برای این کار فراهم شده و کاربران آموزش‌‌های لازم را فرا گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه ادامه داد:برای شرکت در رای‌گیری الکترونیک، مردم با حضور در پای سیستم‌های الکترونیک اقدام به رأی دادن می‌کنند و در حالت مکانیزه پس از پایان رأی دادن هر فرد، نفر بعدی می تواند اقدام به رأی‌ دادن کند.

پوزش شیوه الکترونیکی را زمینه‌ساز رفع برخی شائبه‌های تقلب دانست و گفت: در این روش امکان هرگونه تخلف انتخاباتی تقریباً به صفر می‌رسد.

دهدشت

فرماندار کهگیلویه سرعت،دقت،شمارش دقیق،بازیابی سریع آراء،شفافیت،اعتماد بیشتر و افزایش مشارکت را از محاسن شیوه الکترونیکی در انتخابات شورای شهر عنوان کرد.

پوزش با بیان اینکه در مجموع 206 شعبه اخذ رأی در شهرستان دایر خواهد شد،افزود: از این تعداد 54 شعبه شهری و مابقی روستایی است.

وی گفت: در شهر سوق هشت شعبه،دیشموک 6 شعبه و قلعه‌‍رئیسی پنج شعبه شهری پیش‌بینی شده و در برخی روستاها با توجه به گستردگی آن شعبه ثابت دیار می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک