آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1396 - 21:03   |   کد مطلب: 7884
معاون پارلمانی دولت دهم به ویژگی‌های دولت انقلابی اشاره و با فراجناحی خواندن دولت مد نظر گفت: یکی از کارهایی که در دولت آینده مد نظر است و شخصیتی مانند آیت‌الله رئیسی قدرت و توانایی این را دارد این است که از تجربیات همه مدیران از هر جناح و گرایشی استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت دهم در همایش حامیان«حجت‌الاسلام رئیسی» که در مسجد جامع دهدشت برگزار شد اظهار کرد: برخی‌ها رأی مردم را تشریفاتی می دانند، جائی که به نفع آن‌هاست مردم خوب هستند اما هرجا که به نفع آن‌ها نباشد مردم را بی‌بصیرت می‌خوانند.

وی با بیان اینکه در این کشور و نظام هیچ کس به اندازه ولی فقیه از آرای مردم صیانت نکرده است،یادآور شد: در ادوار گوناگون خواستند رأی مردم را پایمال کنند ولی فقیه دفاع و هر موقع برای کلیت انتخابات هجوم اوردند ایستادگی کردند.

دهدشت

میرتاج‌الدینی نظام را دارای دو رکن امامت و ولایت و مردم دانست و گفت: اگر مردم نباشند امام هم خانه‌نشین می‌شود،حضور مردم جدی است و فلسفه حضور همه مسؤولان خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه هر مسؤولی در هر پست و مقامی هدف را پر کردن ظرف شخصی و اطراف خود بداند به مردم خیانت کرده است،ادامه داد: انگیزه،نیت و رفتار هر مسؤولی باید خدمت به مردم باشد.

نماینده ادوار گذشته مجلس تصریح کرد: بعضی‌ها تصمیماتی که به نفع عموم است را با شعار پوپولیست و عوام‌گرایی رد می‌کنند.

وی با اشاره به هدفمندسازی یارانه در دولت گذشته،خاطرنشان کرد:20 سال دولت و مجلس در دست سیاسیون چپ بود جرات نداشتند این کار را انجام دهند،مشکل بنزین و انرژی را نتوانستند حل کنند.

دهدشت

میرتاج‌الدینی افزود: در چهار سال اخیر هم یک قدم برای تکمیل هدفمندسازی یارانه برداشته نشد بلکه یک قدم ناقص برداشتند ؛قیمت‌ها افزایش پیدا کرد اما یارانه ثبات ماند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی غیر منصفانه همه گذشته را صفر می‌کنند و می‌گویند 700 هزار میلیارد را چکار کردید؟ ما از شما می‌پرسیم اگر در گذشته هشت سال بود دوره چهار ساله شما 600 هزار میلیارد تومان بودجه در اختیار داشتید شفاف بگویید چکار کردید؟

وی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم میزان تولید برق کشور افزایش یافت،فولاد دو برابر شد،سیمان دو برابر شد،بزرگراه‌ها ساخته شدند،جاده‌های روستایی،مقاوم سازی مسکن روستایی،مسکن مهر و..انجام شد و این‌ها چیزی نیست که انکار شود.

دهدشت

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مسکن مهر سرپناه بیش از هشت میلیون را تأمین کرد،گفت: شما که مسکن مهر را مزخرف می‌دانید چهار سال گذشت برای بی‌سرپناهان چکار کردید؟

وی به ویژگی‌های دولت انقلابی اشاره و با فراجناحی خواندن دولت مد نظر تصریح کرد:یکی از کارهایی که در دولت آینده مد نظر است و شخصیتی مانند آیت‌الله رئیسی قدرت و توانایی این را دارد این است که از تجربیات همه مدیران از هر جناح و گرایشی استفاده کند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه در دولت انقلابی نگاه جناحی وجود ندارد،گفت: دکتر رئیسی تربیت یافته مکتب شهید بهشتی است و مکتب شهید بهشتی مکتب انقلابی بودن است.

دهدشت

وی افزود: در دولت آینده خوبی‌ها حفظ و اشکالات،نارسایی‌ها و کاستی‌ها رفع می‌شود.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه در مناظرات باید منصفانه حرف زده شود تصریح کرد: اینکه عده‌ای به سفارت عربستان حمله کردند را به گردن کاندیدا انداختن تهمت آشکار سیاسی است.

وی با بیان اینکه کدام کاندیدا موافق حمله به سفارت است،افزود: اگر دولت و وزارت خارجه در مقابل جنایت صعودی‌ها خوب عمل می‌کردند و عزتمندانه واکنش نشان می‌دادند مردم خشمگین نمی‌شدند و این واکنش را نشان نمی‌دادند.

دهدشت

به گفته میرتاج‌الدینی کاندیداهای دولت با طرح چنین مباحث حاشیه‌ای می‌خواهند از ارائه گزارش عملکرد به مردم فرار کنند.

وی ویژگی دیگر دولت آینده را رویکرد انقلابی در رابطه با کشورهای جهان دانست و گفت: بعضی فکر می‌کنند با سازش مقابل استکبار می‌توانند از دشمنی آن‌ها بکاهند ما حرکت انقلابی عزتمندانه را در طول تاریخ انقلاب تجربه کردیم و می‌دانیم دشمن چنان است که هر چقدر در مقابلش کوتاه بیاییم یک قدم جلوتر می‌آید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک