آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1396 - 17:33   |   کد مطلب: 7882
معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات در کشور ما یک حرکت صوری و نمایشی نیست بلکه سرمایه بزرگی برای تداوم ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان و معاون فرماندار، اعضای هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات شورای شهر دهدشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

اسلام خسروی معاون فرماندار کهگیلویه ضمن گرامیداشت ایام ، با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات در کشور ما یک حرکت صوری و  نمایشی نیست بلکه سرمایه بزرگی برای تداوم ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است.

معاون فرمانداری کهگیلویه انتخابات را از مهمترین صحنه های سیاسی کشور دانست و گفت: انتخابات از شاخصه های مهم استقرار یک نظام مردم سالار در جامعه می باشد.

دهدشت

دبیر ستاد انتخابات شهرستان افزود: مشارکت سیاسی همواره نقش مهمی در برقراری امنیت، آرامش، رفاه، توسعه و ثبات سیاسی در کشور را ایفا می کند.

وی با تأکید بر اینکه در این دوره انتخابات شورای شهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود عنوان کرد: که با پیاده شدن این شیوه برگزاری انتخابات تخلف و کم و کاستی های و نگرانی های دورهای گذشته داوطلبین به حداقل خواهد رسید .

 معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای باعث رعب و وحشت دشمنان نظام در راس آن ها استکبار جهانی شده و آنها از این نمایش قدرت در هراسند و با تمام قوا تلاش می کنند که انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند و مشارکت مردم را به حداقل برسانند.

دهدشت

خسروی ضمن قرائت قانون تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا، تاکید کرد کاندیداها از انجام هرگونه تبلیغاتی که باعث مسمومیت فضای انتخاباتی، تشویش اذهان عمومی و چالش در جامعه شود پرهیز و با رعایت اخلاق اسلامی حرمت خود و سایر کاندیداها را رعایت کنند.

وی با تاکید بر تعامل و سعه صدر از کاندیداها خواست به دور از هرگونه تخریب،  ضمن اشرافیت و آگاهی از شهر و ظرفیت ها و پتانسیل های شهر، به بیان برنامه های خود بپردازند و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خط قرمزها عبور نکنند.

معاون فرماندار کهگیلویه همچنین با اشاره به فضای مجازی به عنوان یک روش نوین در تبلیغات انتخابات خواستار استفاده درست و قانونی کاندیداها از آن شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک