آخرین اخبار

15. بهمن 1395 - 14:01   |   کد مطلب: 7532
امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه دهدشت ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را در برابر تمام سختی ها و طوفان ها حفظ کرده ،ولایت فقیه است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه دهدشت ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را در برابر تمام سختی ها و طوفان ها حفظ کرده ،ولایت فقیه است.

 

امام جمعه دهدشت افزود: استکبار قصد نگه داشتن مردم در عقب ماندگی را داشت اما به برکت انقلاب اسلامی کشور ما از همه جهت پیشرفت کرده است.

 

حسینی گفت : در دوران پیش از انقلاب که حکومت جبار شاهنشاهی حکومت می‌کرد کشور و ملت در خدمت حاکمیت ظالم شاهنشاهی بود.

 

وی ادامه داد: ملت ایران در آن دوران شاهنشاهی آزادی نداشت ،عدالت برقرار نبود و اصالت،معنویت و اسلام جایگاهی نداشت.

امام جمعه دهدشت از ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی یاد و تصریح کرد: مسئولیت خدمت در نظام جمهوری اسلامی تحقق آرمان های الهی است.

 

حسینی گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک انسان وحشی است که دولت وحشی هم تشکیل داده است.

 

وی با بیان اینکه ترامپ چند کشور اسلامی را منع ورود به آمریکا کرده است اما اسمی از عربستان نیست افزود: این نشان می دهد ک عربستان و آل سعود دست پرورده آمریکا است.

 

امام جمعه دهدشت ایجاد سپاه در اوایل انقلاب را یکی از شاهکار های امام دانست و گفت: اگر سپاه نبود جریان انقلاب یک جریان دیگه پیدا می کرد.

 

حسینی ادامه داد: کسانی ک حمله به سپاه می کنند در حقیقت حمله به نظام و ولایت کردند.

 

وی گفت: هوا سرد است و با پوشیدن لباس گرم در خانه در مصرف گاز صرفه جویی کنید تا همه بتوانند از این نعمت الهی استفاده کنند.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه هلال احمر شهرستان کهگیلویه  قصد آموزش مردم شهرستان را دارد که چگونه در موقع بروز حوادث از خود حفاظت کنند افزود: همه در این طرح آموزشی شرکت کنند تا موقع بروز حوادث غافل گیر نشوند و بتوانند با این حوادث مقابله کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک