آخرین اخبار

8. بهمن 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 7486
امام جمعه موقت دهدشت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط مردم و جنگ هشت ساله دفاع مقدس را از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی تحقیر آمریکا بود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو  که برای زندگی مردم جان خود را فدا کردند را گرامی می داریم.

 

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بود که دومی نداشت افزود:  لازم است که از خدمات 60 ساله آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: در سال 88 پشت همین تریبون عرض کردم که توهین به آیت الله رفسنجانی، توهین به مقام عظمای ولایت و مرجعیت شیعه است.

 

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بود  که از 60 سال پیش نهضت خود را به عنوان یکی از شخصیت های اصلی مباره با استکبار جهانی آغاز کرد.

 

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: آیت الله رفسنجانی انسانی بودکه دوست و دشمن همواره وی را را تحسین می کنند.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه مظلومیت آیت الله رفسنجانی از شهید بهشتی بیشتر بود گفت: دوران مظلومیت شهید بهشتی نزدیک به یک سال بود اما آیت الله رفسنجانی از سال 1365 مورد تهاجم دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: آیت الله رفسنجانی شخصیت ارزشمندی بود که مقام معظم رهبری فرمود: آیت الله هاشمی رفسنجانی تکیه گاهی برای من بود خناسان تلاش کردند که وی را از ما جدا کنند اما نتوانستند.

 

امام جمعه موقت دهدشت با محکوم کردن توهین هایی که در فضای مجازی به این شخصیت بزرگ می شود گفت: در یکی از روزنامه ها نوشته شده بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی 20 اشتباه داشت و نمره صفر می گیرد این حرف برای انسانی که هوش وافر و شخصیت بزرگی داشت اجحاف است.

 

حجت الاسلام تقوی ادامه داد: مقام معظم رهبری هم در نماز وی اشاره کرد که انسانی بود که با مال خود قبل از انقلاب برای مجاهدان تلاش کرد و انسانی بود که اهل جهاد و پیکار بود.

 

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: روز 12 بهمن روز ورود امام به میهن است که به همین مناسبت از 12 بهمن تا 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

 

امام جمعه موقت دهدشت افزود: امام و انقلاب مردم را از حکومت 2500 ساله شاهنشاهی نجات دادند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد های زیادی داشته است گفت: این انقلاب هم حکومت شاهنشاهی را از میان برداشت و هم نظام اسلامی را بر مبنای ولایت فقیه استوار کرد.

 

تقوی گفت: آن چیزی که توانست مردم را پیروز کند هم ولایت فقیه و هم وحدت مردم بود.

 

امام جمعه موقت دهدشت تاکید کرد: اگر جناح های ساسی وحدت داشته باشند و از ولایت فقیه پیروی کنند این انقلاب استمرار پیدا می کند.

 

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط مردم  و جنگ هشت ساله دفاع مقدس را از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی تحقیر آمریکا بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک