آخرین اخبار

7. بهمن 1395 - 16:50   |   کد مطلب: 7481
عین الله اخوان با اعلام برنامه‌های کمیته اصناف این شهرستان به مناسبت دهه فجر از برگزاری همایشی به همین مناسبت با حضور صنوف مختلف خبر داد.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عین الله اخوان رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با اعلام برنامه‌های کمیته اصناف این شهرستان در دهه فجر از برگزاری همایشی به همین مناسبت با حضور صنوف مختلف خبر داد و اظهار کرد:حضور اصناف در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از همیشه خواهد بود.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه افزود : به منظور فراهم سازی زمینه‌ی مشارکت و حضور مؤثر اصناف و کسبه در برگزاری آئین های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به چاپ اطلاعیه در سطح شهرستان می شود.

 

وی تصریح کرد: در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش اصناف در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ،همایشی ویژه کسبه و اصناف برای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی در یکی از روزهای ایام دهه فجر با حضور هیات رییسه‌ اتحادیه‌های صنفی و تمام کسبه برگزار می شود.

پایگاه خبری کهگیلویه
اخوان حضور در گلزار شهدای دهدشت ومشارکت در برنامه های دیگر کمیته های شهرستان را از دیگر برنامه های کمیته اصناف عنوان کرد.

 

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه ادامه داد: با مشارکت حوزه بسیج اصناف شهرستان برنامه ریزی برای تجلیل از ایثارگران جامعه اصناف و خانواده معظم آنان نیز پیش بینی شده است.

 

وی گفت: برای  آذین بندی و تزئینات محیطی بازار با همکاری و مشارکت اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف انواع بنر ، تراکت و کتاب مرتبط با اصناف اقدام شده و سیمای بازار شهردهدشت متناسب با آن ایام آذین بندی می شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک