آخرین اخبار

20. دى 1395 - 22:01   |   کد مطلب: 7362
با توجه به عدم وجود ایستگاه بازرسی در مرز کهگلویه و بویر احمد و خوزستان ، قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را از مسیر صیدون به شهر اهواز انتقال دهند که خوشبختانه با هوشیاری مامورین گشت پاسگاه صیدون در کار خود ناتوان ماندند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سروان مسعود راهخدا زاده در تصریح این خبر گفت :امروز دوشنبه ۲۰ دیماه ۹۵ مامورین انتظامی گشت صیدون در مسیر تنگ چویل – صیدون به دو دستگاه خودروی سمند و پراید(وانت) مشکوک شده و دستور ایست دادند که هر دو خودرو بدون توجه به گشت انتظامی و تیر اندازی به سوی مامورین قصد متواری شدن را داشته اند که با هوشیاری عوامل انتظامی و خودروی پراید وانت متوقف گردید و خودروی سمند که مسیر تنگ چویل را در پیش گرفت و وارد مرز استان کهگلویه و بویر احمد شد با هماهنگی پاسگاه صیدون توسط پاسگاه اسفندان متوقف گردید.

 

راهخدا زاده افزود : مامورین پاسگاه صیدون پس از بازرسی پراید وانت توانستند ۸۵ مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند که با دستور رییس دادگاه صیدون پرونده متهمین در حال بررسی میباشد.

 

فرمانده انتظامی صیدون اظهار داشت : با توجه به عدم وجود ایستگاه بازرسی در مرز کهگلویه و بویر احمد و خوزستان ،  قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را از مسیر صیدون به شهر اهواز انتقال دهند که خوشبختانه با هوشیاری مامورین گشت پاسگاه صیدون در کار خود ناتوان ماندند.

 

باید خاطر نشان کرد فرمانده انتظامی و عوامل انتظامی صیدون در این درگیری مسلحانه بهترین عملکرد را در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از خود به نمایش گذاشتند که امید است از سوی مسئولین امر مورد تقدیر قرار گیرند./اوربه نیوز

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک