آخرین اخبار

7. دى 1395 - 17:12   |   کد مطلب: 7287
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: مردم با تجدید بیعت با رهبر انقلاب، انزجار خود را از فتنه گران و سران فتنه ثابت کردند و پس از آن حماسه شاهد بودیم که دستگاه های مختلف در فضایی آرام برنامه های خود را جلو بردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان  اینکه حماسه 9 دی، یک جنبش مردمی بزرگ بود، اظهار کرد: در آن روز مردم در سراسر ایران اسلامی یک پارچه در دفاع از اسلام و انقلاب به صحنه آمدند و با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ه) و مقام عظمای ولایت نشان دادند که حضور پربرکتشان مانند سایر حضورهای دیگر، جلوبرنده اهداف و آرمان های انقلاب است.

 

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی افزود: آن حماسه، مزیت های چشمگیری برای انقلاب اسلامی به دنبال داشت و نشان داد کشوری که مبتنی بر آراء و نظرات مردم حرکت می کند در برابر تمامی توطئه ها هم ایستادگی می کند و خود این مردم با اتحاد، به دنبال حل مشکلاتشان هستند.

 

وی تصریح کرد: مردم با تجدید بیعت با رهبر انقلاب، انزجار خود را از فتنه گران و سران فتنه ثابت کردند و پس از آن حماسه شاهد بودیم که دستگاه های مختلف در فضایی آرام برنامه های خود را جلو بردند.

 

معززی با بیان اینکه، حماسه9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و  آبی سرد بر آتش فتنه ضد انقلاب داخلی بوده است، گفت: دشمن از فتنه 88 برای وضع تحریم های جدید بهره برداری کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: حماسه 9 دی تحكیم و تقویت اركان نظام مقدس جمهوری اسلامی را موجب شد و ماهیت دینی، انقلاب اسلامی را در داخل و خارج كشور تحكیم بخشید.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک