آخرین اخبار

5. دى 1395 - 9:10   |   کد مطلب: 7271
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: دانشگاه‌ها و مدارس طی این مدت در تبیین رویداد مهم 9دی ماه و روز بصیرت، گفتمان‌های بصیرتی برگزار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: 9 دی مربوط به یک جناح خاص نیست بلکه یک مسئله فراجناحی است.

 

حجت الاسلام حسینی طلب افزود: حماسه 9 دی طوفان فتنه‌ای که با همراهی دشمنان خارجی طراحی شده بود را خنثی کرد.

 

وی با بیان اینکه، 9 دی مربوط به یک جناح خاص نیست بلکه یک مسئله فراجناحی است، خاطرنشان کرد: این روز به عنوان حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان تیزبین انقلاب نام برد و گفت: ما موظفیم دین خود را به شهدا، امام و انقلاب ادا کنیم.

 

وی، غفلت، جهالت و دنیاپرستی را از عوامل حرکت ننگین در فتنه 88 دانست و تصریح کرد: مردم انقلابی راه خود را از حرمت‌شکنان عاشورا جدا کردند.

 

حسینی‌طلب از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت این مناسبت خبر داد و افزود: مراسم 9 دی ساعت 10 صبح در مصلای امام خمینی (ره)دهدشت برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه ادامه داد: دانشگاه‌ها و مدارس طی  این مدت در تبیین رویداد مهم 9دی ماه و روز بصیرت، گفتمان‌های بصیرتی برگزار کنند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک