آخرین اخبار

5. دى 1395 - 13:09   |   کد مطلب: 7269
بخشدار دیشموک با بیان اینکه، گره‌گشایی ازمشکل آب شرب دیشموک دردستان شورای اسلامی شهردیشموک است نه دولت، افزود: بجای فرافکنی،صادقانه بدنبال حل معارض اجتماعی چشمه دهورگ باشید.

بخشدار دیشموک  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه،  گره‌گشایی ازمشکل آب شرب دیشموک در دستان شورای اسلامی شهر دیشموک است و نه دولت، افزود: بجای فرافکنی،صادقانه بدنبال حل معارض اجتماعی چشمه دهورگ باشید.

 

 

 حسن اميريان اضافه کرد: در خصوص رفع مشكل آب شرب شهر ديشموك همه مسؤولان تلاش خواهند كرد و اميدوارم اين مشكل به زودي برطرف شود.

 

وي در ادامه گفت: آب شرب دیشموک تغییر رنگ و بدمزه بود و این به یک معضل اساسی برای مردم محترم شهر ديشموك شده است که تاکنون تلاشهای زیادی از سوی مدیران دولت جهت مرتفع شدن ان، صورت گرفته است.

 

رئيس شوراي اداري ديشموك با بیان اینکه، تا به حال چندین نجلسه در جهت رفع اين مشكل در مرکز شهرستان و با مدیریت فرماندارکهگیلویه برگزار شد، خاطرنشان کرد:  مدیرعامل آبفای شهری استان برای بررسی اوضاع به دیشموک آمد و از نزدیک موضوع را مشاهده و بررسي کرد.

 

وي اذعان كرد: شورای تامین استان درخصوص حل این مشکل مصوبه‌ای تصويب نموده‌اند که طبق آن مصوبه  دو راه حل برای رفع ناسالمی آب شرب شهر دیشموک در نظرگرفته شد.

 

اميريان گفت: یکی بصورت فوری و کوتاه مدت که قرار شد از طریق انتقال  آب چشمه دهورگ  به مخزن هزار مترمكعبي  شهر  این امر عملياتي شود.

 

وي اضافه کرد: دیگری ازطریق فعال نمودن یک حلقه چاه در مسیر رودخانه فارتک"فارتق"،که عملیات شناسایی و تحقیقاتی آن صورت پذیرفت و نیاز به اعتبار است که بايد منتظر تامين اعتبار از طريق مسؤولان استاني  در خصوص رفع مشكل آب شرب به صورت پايدار باشيم.

 

رئيس شوراي اداري ديشموك يادآوري كرد: تاکنون شش باردر محل بخشداری و یک بار در دفتر امام جمعه با معارضین چشمه دهورگ جلسه گذاشته شد ولی موفق به حل معارض اجتماعی این چشمه نشدیم.

 

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه آبفای شهری شهرستان كهگيلويه قول مساعد بر حل اين مشكل را  در دستور كار خود قرار داده است.

 

امیریات تاکید کرد: در صورت حل معارض چشمه دهورگ در بالادست شهر، ظرف 10 روز و انجام کار عملیاتی انتقال آب چشمه دهورگ به مخزن شهر، این مسئله بصورت موقتی و بررای چند ماه حل خواهد شد.

 

 

اميريان گفت: از شورای شهر بویژه دونفر از اعضای این شورا که خود از صاحبان باغات پایین دست این چشمه"دهورگ" هستند انتظارمی رود که درحل معارض اجتماعی این موضوع تا پایان فروردین ۹۶ ، پیشگام شوند.

 

وي گفت: واقعیت این است که کلید رفع مشکل آب شرب شهر ديشموك تنها در دست شورای اسلامی شهر است و باید صادقانه وارد میدان شوند و مشکل رامرتفع نمایند.

امیریان بیان کرد: البته آبفای شهری باید هر چه سریعتر بدنبال آب پایدار که همان فعال نمودن چاه فارتق است، اقدام نماید.

 

بخشدار دیشموک با بیان اینکه،  گره‌گشایی از مشکل آب شرب دیشموک در دستان شورای اسلامی شهر دیشموک است و نه دولت، افزود: بجای فرافکنی،صادقانه بدنبال حل معارض اجتماعی چشمه دهورگ باشید.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک