آخرین اخبار

3. دى 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 7252
هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی مردم در 9 دی حماسه ای ماندگار رادر تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ،کشور ما را از اوج ذلت به اوج عزت رسانید ولی عده‌ای افراد ساده‌لوح در فتنه ۸۸ با دشمنان هم صدا  واز مسیر انقلاب منحرف شدند.

 

امام جمعه دهدشت افزود: وضعیت امروز جهان اسلام و هماهنگی تکفیری ها با استکبار درضربه به اسلام هوشیاری ملت های آزاده را دربرابر این دسیسه ها دوچندان می کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی گفت:درحماسه ۹ دی وپس از چندین هفته اغتشاش بدخواهان وساده لوحان ،مردم فهمیدند که باید حماسه‌ای ماندگار خلق و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

 

وی با مهم خواندن شعور و بصیرت مردم انقلابی گفت: اگر آن بصیرت نباشد باید مانند حلب مورد تهاجم قرار بگیریم لذا باید با وحدت سیاسی و دینی از توطئه‌های دشمن آگاه شویم.

پایگاه خبری کهگیلویه

امام جمعه دهدشت گفت: هوشیاری و بصیرت سیاسی و دینی مردم در 9 دی حماسه ای ماندگار رادر تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.

 

 

 حجت الاسلام سیدنصیرحسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات علمای برجسته و فقهای تشیع دانست و آثار انقلاب اسلامی در  بیداری همه جهانیان هویداست.

پایگاه خبری کهگیلویه

امام جمعه دهدشت با اسفبار خواندن وضعیت ارزش‌های اسلامی در حکومت طاغوت گفت: انسان‌های بزرگی در راه احیای ارزش‌های دینی جان دادند.

 

حسینی افزود: دشمنان انقلاب و نظام از راه‌های مختلف برای انهدام این انقلاب وارد توطئه شدند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت فقیه همه این نقشه‌ها شکست خورد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک