آخرین اخبار

3. دى 1395 - 1:20   |   کد مطلب: 7246
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح کرد:
وضعیت اسفناک یادمان شهدای گمنام در شهرهای کهگیلویه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه وضعیت یادمان شهدای گمنام شهرهای سوق وقلعه رئیسی را اسفناک خواند وگفت: به همین خاطر با وجود پیشنهادهایی که در بحث ورود شهدای گمنام به دیشموک بوده اما مخالفت کردیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده در نشست نشست بررسی پروژه یادمان شهدای گمنام دهدشت با بیان اینکه اشکالات اساسی بر روند یادمان وارد بوده و هست تصریح کرد: از همان ابتدا برای آوردن شهدا به شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی خاصی بود که انجام نشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: باید شرایط و زیر ساخت‌ها فراهم و پس از آن نسبت به تدفین شهدای گمنام اقدام شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه در روند درخواست تدفین شهدای گمنام در شهرهای شهرستان اشکال وجود داشت گفت: تنها وضعیت یادمان شهدای دهدشت نامناسب نیست،بلکه در دیگر شهرها وضعیت اسفناک تر است.

برومندزاده بیان داشت: در قلعه رئیسی و سوق با کمک نیروهای بسیج اقدامات حداقلی در جلوگیری از نفوذ آب به داخل قبور شهدا انجام شد.

 

وی با اشاره به طولانی بودن روند آماده سازی سازه طرح گفت: فرماندار وقت و فرمانده ناحیه مقاومت در آن زمان طراحی یادمان را به اساتید معماری دانشگاه سپردند و طرح پیچیده‌ای ارائه شده بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

برومندزاده افزود: با توجه به شرایط قبور مطهر این شهیدان لازم بود در ابتدا نسبت به ساماندهی قبور اقدام می‌شد.

 

وی با بیان اینکه مسؤولانی که تقاضای تدفین شهدای گمنام دادند آیا به تعهدات خود عمل کردند یا نه تصریح کرد: هر مسؤولی در این زمینه تقاضا یا تعهد داده باید جوابگو باشد.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک