آخرین اخبار

28. آذر 1395 - 0:41   |   کد مطلب: 7222
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه به سخنان غلامرضا تاجگردون در جشن میلاد حضرت محمد(ص)درگچساران واکنش نشان داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در آیین اختتامیه هفته فرهنگ و هنر این شهرستان به سخنان غلامرضا تاجگردون در جشن میلاد حضرت محمد(ص)درگچساران واکنش نشان داد.

 

وی کرد: ۷فروردین امسال در آیین تقدیر از عوامل فیلم ممیرو وبه ویژه کارگردان بین المللی آن هادی محقق که با حضور نمایندگان و استاندار برگزار شد یکی از خواننده های محلی کهگیلویه برنامه ای اجرا کرد .

پایگاه خبری کهگیلویه

کاظمی جو افزود: دکترتاجگردون آشنایی کامل به مسائل فرهنگی دارد و باید بداند مردم کهگیلویه غمگین نیستند و اجرای موسیقی  در فضای احساسی انتخابات با اجرا درمراسم تقدیر از اثر فرهنگی تفاوت دارد.

 

وی گفت:کسی به متن موسیقی انتخاباتی توجه نمی کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه همچنین درباره این سخن رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که گفته بود مراسم تقدیر از هادی محقق بود ولی این کارگردان در ردیف آخر نشسته بود نیز بیان کرد: هادی محقق در ردیف جلویی جلسه نشسته بود اما به سبب دیر رسیدن  آقای تاجگردون ،هادی محقق به خاطر ایشان و احترام به  مهمان و با میل خود  و از همه مهمتر  نشستن درکنار مادرش در ردیف دیگری نشست.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک