آخرین اخبار

26. آذر 1395 - 14:34   |   کد مطلب: 7218
قهر باران با دیجیتال مشکل همیشگی تلویزیون‌های این شهرستان است و به محض نزول رحمت الهی دیگر صفحه تلویزیون تصویری را به نمایش می‌گذارد؛ « سیگنال موجود نمی‌باشد» تنها یادگار سیستم دیجیتال با آغاز بارندگی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، از مشکلات تکراری و کلافه کننده ای که مجددا در روز گذشته با قطع شبکه های دیجیتال در دهدشت روی داده از بس سخن ها گفته شده که گوش فلک کر شده است.

 

با آمدن سیستم دیجیتال ضمن ارائه شبکه‌های تلویزیونی بیشتر ارتقای کیفیت در صدا و تصویر در شبکه‌های تلویزیونی ایجاد شد اما این بهبود یافتن و خداحافظی با آنالوگ در دهدشت و بخش‌های تابعه در روزهای بارانی حال و هوای متفاوتی دارد.

قهر باران با دیجیتال مشکل همیشگی تلویزیون‌های این شهرستان است و به محض نزول رحمت الهی دیگر صفحه تلویزیون تصویری را به نمایش می‌گذارد؛ « سیگنال موجود نمی‌باشد» تنها یادگار سیستم دیجیتال با آغاز بارندگی است.
 
مردمی که در این شهر صدا و سیمای ملی و اسلامی خود را به شبکه های نامناسب و دجالواره ها آن سارقان فرهنگ و هویت جوامع سومی ترجیح داده اند باید برای یک روز تمام از سرگرم کننده ترین دستگاه و سریعترین وسیله اطلاع رسانی این روزهای قرن ۲۱ محروم شوند و آنان که در خانه ماهواره مشاهده می کنند هیچ مشکلی نداشته باشند .
 

به نظر می رسد راه اندازی فرستنده های دیجیتالی که وقت و زمان یک جمعیت چندین هزار نفری را بعضا وابسته خود می کند باید آنقدر امری مهم و ضروری باشد که به این سادگی ها دستخوش مشکلات و خرابی ها نشود و به راستی آیا متولیان این امور جواب یک روز کلافه بودن و از دست دادن همه استفاده های مردم از تلویزیون را خواهند داد .

 

اعضای تحریریه پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه که به محض بروز چنین مسائلی در شهرستان آماج درخواست های مردمی می شود امیدوار است مسئولان استانی و شهرستانی و در راس همه آنها مدیر کل محترم صدا و سیمای استان  در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی از طریق تقویت و بهبود وضعیت دریافت و ارسال شبکه های تلویزیونی به مناطق محرومی همچون شهرستان کهگیلویه دلسوزی بیشتری داشته باشند تا تنها سرگرمی جوانان  شهرستان یعنی تلویزیون هم از دست نرود و آن ها را به شبکه های ماهواره ی و بعضا انجام بزه کاری های اجتماعی نکشاند و مهمتر اینکه دیگر شبکه های دیجیتال دچار قطعی نگردند .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک