آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 10:42   |   کد مطلب: 7105
بیست و دومین اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد:
اهدای سه عضو بیمار مرگ مغزی در یاسوج
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه عضو بدن مرحومه کتا بخشایی نصرآباد علیا 57 ساله در شهر یاسوج جدا و به بیماران نیازمند اهدا شد .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس پرویز یزدان پناه افزود: بیمار از اهالی روستای قاسم آباد جلیل شهرستان بویراحمد است که به دلیل فشار خون بالا دچار خونریزی مغزی و بدنبال آن مرگ مغزی شده بود .

وی اظهار کرد: خانواده "بخشایی نصرآباد علیا " پس از اطلاع از شرایط بیمارشان، با نیت خیرخواهانه و انسان دوستانه به اهدای اعضای او رضایت دادند .

دکتر یزدان پناه عنوان کرد: گروه جراحی پیوند اعضای دانشگاه، در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و از این بیمار مرگ مغزی دوکلیه و کبد جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند این اعضای حیاتی به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: این بیست و دومین مورد از اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند رو به رشدی داشته است .

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک