آخرین اخبار

18. آذر 1395 - 8:54   |   کد مطلب: 6985
برخی از ساکنین روستاهای شهرستان لنده از کمبود نفت سفید و سیلندر گاز گلایه کرده و خواستار رفع این کمبودها شدند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس،  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،بدون شک یکی از بزرگترین نعمت های طبیعی که مردم شهر از آن استفاده می کنند گاز طبیعی است و یکی از نیازهای اساسی و زیربنایی در هر روستا نیز محسوب می شود. چرا که اگر روستاها دارای گاز طبیعی باشند میزان هزینه های مادی و روحی و روانی خانوارهای روستایی و میزان آسیب پذیری جنگل ها و مراتع نیز کم خواهدشد.

کمبود نفت سفید در برخی از روستاهای شهرستان لنده نیز در حالی است که تلاش های زیادی در جهت رفع این مشکل در مهرماه امسال در جلسه ستاد سوخت شهرستان لنده نیز صورت گرفت.

مهمترین به دلیل افزایش میزان مصرف نفت در روستاهای شهرستان لنده در این روز ها کاهش شدید دمای هوا کوهستانی بودن منطقه می باشد.

افزایش قیمت سیلیندر گاز از شهرلنده تا روستاهای هدف قیمتی بین 8 تا9 هزارتومان می باشد که واقعاً برای اقتصاد خانوارهای روستایی سخت است و به همین دلیل نیز هجوم به طبیعت و قطع شاخ و برگ درختان در این فصل از سال دوچندان شده است که متاسفانه باعث خشکیدگی درختان نیز خواهدشد.

به هرحال انتظار می رود باتوجه به موج جدید بارش ها و تا قبل از قطعی راه های روستایی مسئولان شهرستان نسبت به رفع نیازمندی روستائیان اقدام کنند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

انتهای پیام/م/200

سیداسماعیل میری

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک