آخرین اخبار

17. آذر 1395 - 0:51   |   کد مطلب: 6983
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک :
هیئت عاشقان ولایت طرحی برای مباحث اخلاقی، معنوی و بصیرتی است+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک در نشست هیئت عاشقان ولایت گفت: هیئت عاشقان ولایت طرحی برای مباحث اخلاقی، معنوی و بصیرتی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   به همت حوزه مقاومت بسیج دیشموک هیئت عاشقان ولایت در دیشموک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نصرت الله دهناد به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

 

در ادامه اردشیر اورنگ فرمانده پایگاه بسیج امام حسن (ع)  روستای درغک به مطالبی در خصوص بصیرت و بصیرت افزایی و همچنین نقش امام راحل در بوجود آوردن انقلاب و نقش با اهمیت مقام معظم رهبری(مدظله) در سرکوب کردن فتنه۸۸ و حفظ نظام با بصیرت و درایت خویش در پس از انقلاب پرداخت.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی هم در این نشست اظهار کرد: هیئت عاشقان ولایت برنامه ای است که کلیه سرگروه ها و مربیان تربیتی شجره طیبه صالحین هرماه باید یه نشست صمیمی با هم داشته باشند و با طرح مباحث اخلاقی ، معنوی و بصیرتی برگزار شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک با بیان اینکه، در کشور ایران همه حرکت ها زیر مجموعه ولایت فقیه است ، افزود: مساله ولایت فقیه یک مساله جدیدی نیست بلکه بعد از غیبت حضرت مهدی (عج) این مساله به وسیله خود حضرت مطرح شده بود و در طول بیش از هزار سال گذشته همه مراجع وعلمای ما این اعتماد را داشته و مبحثی را پیرامون ولایت فقیه مطرح کردند.

معززی تصریح کرد:  اما دیدگاه مراجع نسبت به ولایت فقیه متفاوت بود و علمای بزرگ ما معتقدند همان اختیاری که امام معصوم دارد تمام آنها را ولی امر مسلمین هم دارد.

 

فرمانده حوزه بسیج دیشموک گفت: با اشاره به برنامه‌های بصیرتی و سیاسی در بسیج گفت: وظیفه بسیج هدایت و روشنگری بسیجیان و قرار دادن آن‌ها در مسیر ولایت است.

انتهای پیام:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک