آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 14:29   |   کد مطلب: 6764
با حضور امام جمعه موقت دیشموک و به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:
تجلیل از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیجیان با تبعیت از فرامین رهبری انقلاب اسلامی و عمل به وصیت شهدا ادامه‌دهنده راستین شهدا باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیجیان با تبعیت از فرامین رهبری انقلاب اسلامی و عمل به وصیت شهدا ادامه‌دهنده راستین شهدا باشند.

 

ستواندوم پاسدار اسماعیل معززی، بصیرت و دشمن‌شناسی را از شاخصه‌های مهم بسیجیان برشمرد و افزود: باید بسیجی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشته باشد.

 

معززی عملکرد بسیج را پس از  سالهای پیروزی انقلاب درخشان خواند و افزود: همه افرادی که برای نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند و پایبند به نظام هستند، بسیجی هستند.

 

وی گفت: بسیجی فقط کسانی که کارت بسیج دارند نیستند ، بلکه همه کسانی که در عرصه های مختلف برای تعالی انقلاب ونظام اسلامی تلاش می کنند ، بسیجی هستند.

 

معززی خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی برای شناساندن بیش از پیش این شجره طیبه به یکایک ملت به ویژه جوانان است.

 

وی تاکید کرد: از دیدگاه امام راحل بسیجی کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت،حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی در کنار شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد.

 

در پایان این مراسم جمعی از بسیجیان فعال دیشموک در حوزه‌های مختلف بسیج با اهدای لوح سپاس قدردانی شدند.

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک