آخرین اخبار

9. آبان 1395 - 9:28   |   کد مطلب: 6534
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: با توجه به طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان نیاز است مسئولان شبکه بهداشت و درمان وسایر دستگاه ها همکاری لازم را در اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر شهرستان درسایر مناطق محروم داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سومین کاروان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه این شهرستان در روستای "دلی مهتاب" بخش چاروسا خدمات رسانی خود را به مردم محروم این منطقه انجام داد.

 

حجت الاسلام سیدنصیرحسینی اظهارداشت:مردم این منطقه از امکانات اولیه زندگی برخوردارنیستند و زیبنده نیست پس از۳۷سال از عمرپربرکت انقلاب اسلامی هنوز چنین روستاهایی فاقد امکانات، وجودداشته باشند.

 

وی افزود: مسئولان مردم این منطقه را دریابند وبرای انها فکر اساسی کنند.

kohgiluyeh.ir

وی کمبود آب اشامیدنی،راه ارتباطی ، فضای آموزشی مناسب و برق را عمده ترین مشکلات مردم ذکر نمود.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در این سفر خدمت به مناطق محروم را کاری پسندیده عنوان و افزود: سایر مدیران شهرستانی باید به تبعیت از هلال احمر در انجام کارهای خداپسندانه گام های مثبتی بردارند.

 

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم نقش مهمی در بهبود سطح زندگی و ارتقای خدمات بهداشتی این مناطق دارد.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

امام جمعه دهدشت طرح کاروان سلامت را یکی از طرح های موفق جمعیت هلال عنوان و تصریح کرد: بنده در تمام سفرهای این چنینی هلال احمر را همراهی خواهم کرد.

 

حسینی با توجه به طرح ویزیت و توزیع رایگان هلال احمر خواستار همکاری مسئولان شبکه بهداشت با حوزه هلال احمر در این خصوص شد.

kohgiluyeh.ir

وی در این سفر احکام شرعی را برای مردم منطقه دلی مهتاب تبیین کرد.

 

در این سفر بیش از 30 میلیون ریال داروی رایگان، 50 بسته مواد غذایی و تعدادی موکت، پتو و بسته های فرهنگی در بین مردم محروم این منطقه توزیع شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک