آخرین اخبار

7. آبان 1395 - 14:41   |   کد مطلب: 6519
امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به جنگ نرم دشمن تأکید کرد: می‌خواهند با ناتوی فرهنگی نسل جوان ما را به انحراف کشانند.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت شهر دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز افراد با تقوا این است که فریب دنیای مذموم را نمی‌خورند.

امام جمعه موقت دهدشت دنیا را یک بازیچه دانست و افزود: خداوند متعال هم در آیاتی از قرآن فرموده دنیا برای انسان‌ها به عنوان لهو و لعب است.

وی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز ملی استکبارستیزی تصریح کرد: در چنین روزی در سال 57 تعدادی از دانش آموزان به همراه دانشجویان برای پیاده کردن نظام مقدس اسلام وارد دانشگاه تهران شدند و تعدادی از آن‌ها به شهادت رسیدند.

تقوی افزود: شاه به دستور استکبار برای اینکه امام خمینی(ره) مبلغ دین اسلام بود و اسلام مانع از پیشرفت استکبار بود آن حضرت را تبعید کرد.

kohgiluyeh.ir

وی با بیان اینکه دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند یادآور شد: انقلاب دومی پدید آوردند و ابهت آمریکا را در دنیا شکستند.

تقوی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی این مناسبت مهم را بعنوان روز مبارزه با استکبار جهانی تصویب و نامگذاری کرده است.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت افزود: استکبار جهانی کارش سلطه بر جهان است، از نسل 57 و شهید فهمیده نوجوان 13 ساله درس آموخته است و برای اینکه نسل جوان را منحرف کند دارد هزینه می‌کند.

تقوی با اشاره به جنگ نرم دشمن تأکید کرد: می‌خواهند با ناتوی فرهنگی نسل جوان ما را به انحراف کشانند.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید مراقب توطئه‌های نرم دشمن باشند افزود: تاریخ نشان داده هر کشوری که نسل جوانش بیدارتر باشد استکبار جهانی برای او برنامه‌ریزی کرده است.

تقوی بیان کرد: باید از ایمان شهید فهمیده‌ها درس بیاموزیم و خود را در برابر دشمن بیمه کنیم.

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: همه ما موظفیم و در برابر خون شهدا مسؤولیت داریم که نگذاریم نسل جوان از بین برود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک