آخرین اخبار

23. مهر 1395 - 19:07   |   کد مطلب: 6430
امام جمعه دهدشت تأکید کرد
ضرورت توجه به تربیت دینی کودکان
امام جمعه دهدشت با اشاره به گسترش فضای مجازی و خطرات ناشی از آن گفت: توجه اولیا و مربیان به تربیت دینی کودکان و دانش آموزان یک ضرورت است.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت شناخت اولیای الهی را از ابزارهای تقرب به ذات ربوبی حق دانست و اظهار داشت: بالاترین کرامت انسانی شناخت معرفت اولیای الهی است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به فعالیت هیأت‌های عزاداری در دهه نخست محرم تصریح کرد: قطعاً امام عصر(عج) از عزاداران حسینی تشکر می‌کند.

وی افزود: اگر اشکی در عزای ابا عبدالله الحسین(ع) ریخته شد ذخیره قیامت می‌شود عزاداری برای اهل بیت از اعمال خیر است و خداوند از همه شما تشکر می‌کند.

kohgiluyeh.irحسینی از مبلغان دینی که در مراسم سوگواری به تبیین فلسفه عاشورا پرداختند تشکر کرد و گفت: از نوحه‌سرایان اهل بیت که مجالس را شور و شعور بخشیدند،از دستگاه‌های فرهنگی و نیروی انتظامی که این مجالس را مدیریت کردند و از صدا و سیما که عاطفه ملت را به تصویر کشاند تشکر می‌کنم.

امام جمعه دهدشت در پیش بودن روز پیوند اولیا و مربیان را یادآور شد و با بیان اینکه اولیاء باید به تربیت دینی فرزندان خود توجه داشته باشند،تأکید کرد: دشمن در فضای مجازی دام‌هایی پهن کرده و اخلاق‌های ضدبشری را رواج می‌دهد.

وی افزود: فرزندانی که مبانی فکری و اخلاقی قوی ندارند گرفتار این فضا می‌شوند و زندگی آن‌ها به خطر خواهد افتاد.

حسینی تصریح کرد: مردم و مسؤولان بستر خوبی برای تعلیم و تعلم فرزندان فراهم کنند تا به راحتی اسیر وسوسه‌های استکبار نشوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک