آخرین اخبار

18. مهر 1395 - 21:06   |   کد مطلب: 6399
انتقادات شدید رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی کهگیلویه نسبت به صدا وسیمای استان:
پوشش‌دهی برنامه‌ها در سیمای استانی باری به هر جهت است/بی‌توجهی صدا و سیمای دنا به کهگیلویه
مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه انتقادات شدیدی نسبت به صدا و سیمای استان کردند و اعتقاد داشتند که در صدا وسیمای استان همواره در حق کهگیلویه اجحاف شده است.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه انتقادات شدیدی نسبت به صدا و سیمای استان کردند و اعتقاد داشتند که در صدا وسیمای استان همواره در حق کهگیلویه اجحاف شده است.

 

سید ایرج کاظمی‌جو نیز با یادآوری نشست هماهنگی سال گذشته و انتقادهای وارده بر صدا و سیمای استان گفت: نقدهای ما برای اصلاح کار و نه تخریب بود اما متأسفانه از سوی صدا و سیما برای مدیران منتقد مکاتباتی با فرمانداری انجام شد.

 

کاظمی با بیان اینکه صدا و سیمای استان همواره در حق کهگیلویه اجحاف کرده است افزود: در پوشش برنامه‌های شهرستان باری به هر جهت کار می‌کنند.

 

وی سیمای استانی در اجرای مراسم محرم را تافته جدا بافته دانست و با بیان اینکه ادارات شهرستان مستقل بوده و از فرمانداری تبعیت می‌کنند، تصریح کرد: چرا صدا و سیما برای مدیران ما تعیین تکلیف می‌کند.

kohgiluyeh.ir

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: به دستور صدا و سیما نشست هماهنگی برگزار و تصمیم‌هایی گرفته می‌شود موقع برگزاری مراسم اسمی از ادارات آورده نمی‌شود این چه سیاستی است؟

 

کاظمی‌جو گریزی هم به کنگره شهدای استان و برنامه‌های شهرستان در این راستا داشت و گفت: با همکاری چندین اداره بنرهایی تهیه و در سطح شهر نصب شد اما بنیاد شهید با این ادعا که بنرها برای آینده قابل استفاده باشند این برنامه را به کام خود و بدون اسم آوردن هیچ اداره دیگری ثبت کرد.

kohgiluyeh.ir

در ادامه سیاوش زمان بی‌توجهی سیمای استانی به شهرستان کهگیلویه را سوال‌برانگیز خواند و با بیان اینکه فرزندان این شهرستان در این رسانه باید نسبت به دیار خود تعصب داشته باشند گفت: در اجرای برنامه «شور حسینی» قرار بر این بود تقسیم بندی و زمانبندی با هماهنگی فرمانداران انجام شود نه اینکه شهرستان‌ها در عمل انجام شده قرار گیرند.

 

رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه تصریح کرد: معمولاً سیمای استان سالی دو بار سراغ کهگیلویه می‌آید و آن هم موقعی است که بویراحمد برنامه‌ای برای پوشش نداشته باشد.

kohgiluyeh.ir

وی با ادعای اینکه 70 درصد مردم از عملکرد صدا و سیما نارضایتی هستند، افزود: برای پوشش برنامه امام حسین(ع) نباید بر شهرستان منت بگذارند.

 

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه تصریح کرد: انتظار می‌رود صدا و سیمای استان به خود بقبولاند کهگیلویه دومین شهرستان این استان است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک