آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 23:12   |   کد مطلب: 6339
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شگردی جدید برای دستگیری مخلان امنیت و تیراندازی در تالارهای عروسی استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سرهنگ مهدی انصاری پیشگیری اجتماعی با استفاده از افزایش سهم مشارکت مردمی بهترین راهبرد و مناسب ترین راه حل برای تولید امنیت پایدار در جامعه دانست.

انصاری به برگزاری جشن های عروسی در تالارهای استان و شلیک گلوله از سوی برخی افراد در این مراسم ها اشاره کرد و گفت: شهروندان از صدای شلیک گلوله در ساعات آخر شب و سلب آسایش از مردم در برخی از تالارها اظهار گلایه و شکایت دارند.

وی بیان کرد: در این زمینه و به منظور رعایت مسائل امنیتی و ارج گذاشتن به حقوق شهروندان برای برگزاری بدون حاشیه جشن های عروسی در تالارها از تمام مسئولان تالارها و پدر و مادر عروس و داماد تعهد اخذ می شود و 20 توصیه را نیز در برگزاری هرچه بهتر اینگونه مراسم ها باید رعایت کنند.

انصاری افزود: از افرادی که در مراسم های عروسی در تالارها اقدام به شلیک گلوله می کنند توسط نیروی انتظامی به صورت نامحسوس عکسبرداری و شناسایی خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این افراد پس از شناسایی توسط پلیس دستگیر و ضمن ضبط اسلحه آنها، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک