آخرین اخبار

31. شهريور 1395 - 12:19   |   کد مطلب: 6240
سردار واهبی‌زاده عنوان کرد:
عزت و آبروی کشور ما به برکت خون شهدا است
سدار واهبی‌زاده در دیدار با خانواده شهید حسن چامی در بهمئی گفت: عزت و آبروی کشور ما به برکت خون شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سردار سید شکرالله واهبی زاده فرمانده گردان یا رسول در هشت سال دفاع مقدس به همراه جمعی از همرزمان و معاون فرهنگی بنیاد شهید از خانواده شهید حسن چامی عضو گردان یا رسول دیدار کردند

 

سردار واهبی زاده در این دیدار ضمن تبریک عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس، خانواده شهدا را نوعی فرهنگ سازی و یادآوری نام شهید در جامعه دانست و افزود: عزت و آبروی کشور ما به برکت خون شهدا است.

 

وی افزود: امروز وظیفه ملت ایران این است که با حضور در تمامی صحنه‌های مختلف پاسدار خون شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم .

 

سردار واهبی زاده، شهید حسن چامی را چهره شاخص و متدین و انقلابی معرفی کرد و گفت:همیشه ایشان معتقد به نماز اول وقت، اهل خدمت صادقانه و فی سبیل الله و در شجاعت بی نظیر بود.

 

 

سردار واهبی زاده به ذکر خاطره‌از از شهید حسن چامی پرداخت و خاطرنشان کرد: در شب عملیات در محاصره قرار گرفتیم و در منطقه کوهستانی شرایط سختی بر ما حاکم بود، شهید چامی در هیچ شرایطی احساس ترس نکرد و تا اخرین لحظه جنگید تا به شهادت که آرزوی همیشگی ایشان بود رسید.

 

واهبی زاده متذکر شد: شما مادر شهید باید افتخار کنید که چنین شخصیتی را در راه اسلام و انقلاب تربیت کردید و همه مسولین از کوچک و بزرگ خادم شما خانواده های شهدا هستند.

 

انتهای پیام» و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک