آخرین اخبار

28. شهريور 1395 - 11:59   |   کد مطلب: 6164
امام جمعه سابق دیشموک در مراسم افتتاح مسجد سربیشه عنوان کرد:
نقش قابل تحسین بسیجیان مخلص گروه جهادی فجر صادق در محرومیت‌زدایی دیشموک
امام جمعه سابق دیشموک گفت: بسیجیان گروه جهادی فجر صادق در چندسال اخیر در جهت محرومیت‌زدایی از چهره مناطق دیشموک خدمات قابل تحسین انجام داد.

به گزارش کهگیلویه،حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه سابق دیشموک  در جمع مردم روستای سربیشه با اشاره به بحث حساس حجاب در خانواده و جامعه، گفت: همه آقایان و خانم‌ها باید توجه داشته باشند که آیا حجاب در چنین روزی را یا در تاسوعا و عاشورا و یا حتی مجالس عروسی مناسب دین اسلام رعایت می‌شود؟

 

وی با بیان اینکه یقیناَ حجاب در زمان و مکان‌ها متفاوت است، اضافه کرد: در عمل و نه در حرف، مردم را به دین دعوت و تشویق و جذب کنیم.

 

وی اظهار کرد: اگر اخلاق و منش اسلامی باشد،  به صورت عملی در جذب مردم به سمت و سوی زندگی اهل‌بیت، مسجد و قرآن می‌توانیم موفق باشیم.

 

حجت الاسلام محمودی اصل تصریح کرد: امروز و در روستای سربیشه یکی از بسترهای مناسب برای دعوت و تبلیغ دین مهیا شد.

 

وی خطاب به اهالی روستا ضمن ابراز امیدواری اینکه از این بستر برای تربیتی دینی و قرآنی فرزندان خود استفاده کنید، خاطرنشان کرد: مسجد خانه خداست آنچه که مهم است ارتباط سطح کیفی مسجد و ایجاد جاذبه برای نمازگزاران به ویژه جوانان است.

 

حجت الاسلام محمودی اصل بیان کرد: دست‌اندرکاران در عرصه مسجد بدانند که مسجد برنامه می‌خواهد  و آن چیزی که باعث رونق و برکت در این مکان مذهبی خواهد شد، مردم و جوانانی هستند که در این مکان مقدس حضور پیدا کرده و برنامه‌های باکیفیت و جذاب را اجرا می‌کنند.

 

وی تشریح کرد: مسجدی که فقط سالخوردگان در ان باشند و جوانان نباشند، مسجدی که در مناسبت‌ها، برنامه‌های مناسب با کیفیتی و جذاب نداشته باشد و یا در ایام مختلف از روحانیون جهت تبلیغ دعوت نشود، قطعاً مسجد بی‌روح و کم‌اثری است.

 

وی اضافه کرد: نشاط مسجد به جهت حضور مردم و جوانان است.

 

امام جمعه سابق دیشموک از اهداء کننده زمین گرفته تا گروه جهادی فجر صادق، مردم روستا و کسانی که در ساخت مسجد سربیشه نقش داشتند، قدردانی کرد

 

وی بااشاره به فعالیت‌های شایان توجه گروه جهادی فجر صادق گفت: این گروه در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم دیشموک خدمات زیادی را ارائه داد.

 

محمودی اصل با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های گروه جهادی فجر صادق در دیشموک از جمله ساخت چهار مدرسه در روستاهای سرگچ، دشتک، تنگ سوخته و پای پره، ساخت مسجد در روستای سربیشه، لوله کشی و آبرسانی به روستای موردراز گفت: انشاء الله که این بسیجیان گروه جهادی مخلص، در آینده هم در این راستا موفق باشند.

 

امام جمعه سابق دیشموک  گفت: بسیجیان گروه جهادی فجر صادق در چندسال اخیر در جهت محرومیت‌زدایی از چهره مناطق دیشموک خدمات قابل تحسین انجام داد.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک