آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 18:10   |   کد مطلب: 6076
رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه خبر داد
معرفی 36 واحد آرایشگاه متخلف زنانه به تعزیرات حکومتی کهگیلویه
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه گفت: امسال 36 واحد آرایشگاه زنانه به دلیل افزایش نرخ خدمات شناسایی و جهت رسیدگی و صدور حکم به تعزرات حکومتی معرفی شدند.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید باقر افشین رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لوازم آرایشی قاچاق علاوه بر ضربه به اقتصاد داخلی صدمه‌های جسمی هم برای مصرف‌کننده دارد گفت: مردم باید در جمع‌آوری کالای قاچاق همکاری داشته باشند.

 

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه بی‌اطلاعی فروشندگان از ممنوع بودن برخی اجناس را از دیگر دلایل موجود بودن این کالا در بازار دانست و افزود:مبازره با قاچاق کالا امر مهم و حیاتی برای همه آحاد جامعه بوده و تمرکز روی اقتصاد مقاومتی وضعیت اقتصادی جامعه را احیا می‌کند.

 

افشین یادآور شد:امسال 36 واحد آرایشگاه زنانه به علت افزایش خودسرانه تعرفه خدمات شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه واحدهای عطاری نرخ‌گذاری اجناس تخلفات محرزی مرتکب می‌شوند از معرفی پنج واحد عطاری متخلف به تعزیرات خبر داد و تصریح کرد: به عنوان مثال هر کیلو جوهر لیمو که قیمت واقعی آن به پنج هزار تومان می‌رسد در عطاری‌ها تا 80 هزار تومان به فروش رفته است.

 

افشین مبارزه با قاچاق کالا در حمایت از تولید داخلی را وظیفه مهم دانست و اظهار داشت: عمده برخوردهایی که تاکنون در این زمینه انجام شده مربوط به کالای خوراکی تاریخ مصرف گذشته و یا کالایی که دارای مشکلات خاص بوده است.

 

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه با مهم خواندن نقش مردم در حمایت از تولید داخلی افزود: عدم استقبال مرم از کالای ملی و تمایل به مصرف کالای خارجی نشان می‌دهد نسبت به اقتصاد داخلی بی‌تفاوت هستند.

 

وی افزود: بیش از 13 هزار جلد نوشت‌افزار ایرانی در مراکز عرضه توزیع شده اما مورد استقبال قرار نگرفته است و بیشتر به سمت خرید نوشت‌افزار با مارک‌ها و تصاویر ضد فرهنگی که ذهن دانش‌آموز را هدف قرار داده‌اند می‌روند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک