آخرین اخبار

28. مرداد 1395 - 1:24   |   کد مطلب: 5791
آزادگان بهمئی از روند استخدامهای غیرقانونی در شهرستان گلایه داشتند که مسئولان به این گلایه ها واکنش نشان دادند.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ؛یکی از آزادگان 8 سال دفاع مقدس بهمئی در نشست  نکوداشت سالروز ورود افتخار آمیز آزادگان 8 سال دفاع مقدس از استخدامهای غیر قانونی و بدون آزمون در شهرستان بهمئی گلایه کرد و گفت:صبح از خواب بلند می شویم و می بینیم  در فلان اداره شهرستان چند نفر کارمند جدید نشسته است که این بی عدالتی است.

 

عبدالمجید خوب افزود:اداره بنیاد شهید شهرستان و استان از هیچ کمکی در حق جامعه ایثارگری دریغ نمی کند اما یک گلایه از فرماندار داریم که چرا جلوی استخدامهای غیر قانونی گرفته نمی شود.

 

وی با بیان اینکه نظر بنده به اداره خاصی نیست و کلی می گویم، گفت: اگر مسئولان استخدامهای غیر قانونی را متوقف نکنند، ما آزادگان به عنوان بخشی از جامعه آنان را نمی بخشیم.

 

بعد از پیش آمدن بحث استخدامهای غیر قانونی فرماندار بهمئی به این صحبت ها واکنش نشان داد و گفت:اگر بروید و بررسی کنید می بینید که یک مورد استخدامی غیر قانونی در زمان بنده اتفاق نیفتاد که اگر هم رخ دهد بنده پاسخگو هستم،اگر مواردی هست ؛زمینه قبلی داشتند مگر مواردی که به صورت کارگری بود.

 

ثاراللهی، سرهنگ بازنشسته،جانباز و آزاده بهمئی با گلایه از استخدامهای غیرقانونی گفت: ما آزادگان بهمئی کم توقع ترین آزادگان استان هستیم و هنوز آزاده ای برای کار شخصی به مسئولان شهرستان مراجعه نکرده است اما چیزی بگویید که با عقل  جور در بیاید، چیزی بگویید که خدا خوشش بیاید؛ ما آزادگان در این مورد هم تابع قانون جمهوری اسلامی ایران هستیم و انتظار داریم تمامی استخدامهای شهرستان طبق ضوابط باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این برنامه گفت:خاطرات آزادگان 8 سال دفاع مقدس بخش بزرگی از تاریخ کشور هستند که لازم است مورد استفاده قرار گیرند.

 

سید روح الله شاهینی تصریح کرد:دغدغه های آزادگان ما بدون غرض،کینه و فارغ از مسائل سیاسی است و ما از اینکه در بیشتر اوقات نمی توانیم حقوق به حق آزادگان را رعایت کنیم، شرمنده ایم.

 

شاهینی گفت: ما میدانیم که بیان خواسته های  آزادگان خاص نیست و آنها کلی می گویند ؛ برای نمونه آزاده ای که از رشادت های جنگ تحمیلی برای فرزندان تحصیل کرده بیکار خود بگویدو خانواده اش به او بگوید چگونه با این همه رشادت این همه جوان بیکار در خانواده آزادگان باشد، ناراحت می شود و حق دارند مشکلاتشان را با مسئولان در میان بگذارند.  

 

وی افزود: با چنین شرایطی آزاده ما مجبور است به مسئولان سپاه و بنیاد شهید مراجعه کرده و درد دل کند و ما هم باید این ظرفیت را داشته باشیم که اگر گاهی هم با برخوردهای تلخ آزاده و ایثارگری روبرو شدیم با کمال احترام به خواسته های آنان توجه کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: کرسی امثال من و دیگر مسئولان به برکت جانفشانی همین آزادگان است و نجار نبود که کرسی ریاست برای مسئولان ما ساخت،  همین آزادگان با رشادتشان کرسی ریاست برایمان ساختند و مسئولان باید آنچه در توان دارند در احقاق حق خانواده ایثارگران تلاش کنند .

منبع:سایت خبری آوای ماغر

انتهای پیام/200

سید علمدار تقوی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک