آخرین اخبار

24. تير 1395 - 22:22   |   کد مطلب: 5566
دانشفر گفت: انتظار داریم مسئولان استانی وعده توخالی و شعار ندهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه، سید ابوصالح دانشفر صبح امروز در نشست با اعضای شورا و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: ورزش بازدارنده‌ای  از سرگرمی‌های ناسالم است و بهترین راه مقابله با تهاجم  فرهنگی است.

 

وی با بیان اینکه، عملاً باید اهمیت ورزش را نشان دهیم، گفت: سوق دادن جوانان به طرف ورزش کمک زیادی به سلامتی جامعه می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه، ورزش از بسیاری ناهنجاری ها جوانان و جامعه را نجات می‌دهد، اضافه کرد: بسیار متاسفم برای شورای شهری که تاکنون4دوره از فعالیت آن می‌گذرد باوجود اینکه صدها بار توپ‌مان را به شورای شهر آوردیم ولی دریغ از اینکه حتی یکبار سرکشی و توجه به امر ورزش از سوی شورا صورت گیرد.

وی، ضمن انتقاد شدید از عدم حمایت شورای شهر دهدشت، گفت: بعد از سالها با تماس گرفته شد که آقای دانشفربرای شما200هزارتومان در نظر گرفته شد.

وی، با اشاره به اینکه این مقدار پول هزینه یک توپ فوتبال هم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: همین 200هزارتومان هم لغو شد و به دست ما نرسید.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه گفت: ممکن است کمک‌های شخصی شده باشد که این امر کمکی به ما نخواهد کرد.

وی با ابراز انتقاد شدید از شورای شهر دهدشت با بیان اینکه ورزش بزرگترین کمک را به جوانان و سالم ماندن جامعه می‌کند، گفت: این اعضا هیچ توجهی به ورزش منطقه نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه، از این جلسات جز ناامیدی هیچ نتیجه‌ای را نخواهیم داشت، گفت: اگر به ورزش توجه نشود جوانان و جامعه به فنا خواهند رفت.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه گفت: روز اول که من به هیئت استان گفتم می‌خواهم در دیشموک لیگ استان را برگزار کنم، به من خندیدند و گفتند آقای دانشفر شما در دیشموک می‌خواهید لیگ استان برگزار کنید.

وی اضافه کرد: علیرغم درگیری در همه نقاط، ضرب و شتم داوران در باشت، سی سخت و بهمئی در لیگ فوتبال استان، در دیشموک آقایان مرادی و طاوسیان علاوه بر اینکه در منزل خود از هزینه شخصی خود، از دواران پذیرانی کردند، پیش پای تیم مهمان، گوسفند قربانی کردند.

وی تصریح کرد: همین باعث شد هیات استان از اقدام مسئولان ورزش در دیشموک ما را مورد تقدیر قرار دهد.

دانشفر گفت: انتظار داریم مسئولان استانی وعده توخالی و شعار ندهند.

وی گفت: فلان تیم در باشت به خاطر حمایت تاجگردون، صاحب دارد ولی تیم اتحاد قلعه‌رئیسی که کسی را ندارد، بی صاحب است.

انتهای پیام: و/آ

عکس: وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک