آخرین اخبار

24. تير 1395 - 20:38   |   کد مطلب: 5564
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از ساماندهی قبور شهدای گمنام سوق و قلعه رئیسی به صورت خودجوش توسط بسیجیان این شهر ها خبر داذ.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه کهگیلویه در نشست ستاد فرعی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری این کنگره در مهرماه اظهار داشت: به تناسب نیاز اقداماتی به هر شهرستان محول شده و تا قبل از برگزاری کنگره باید انجام شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزاری یادواره شهدا در 30 پایگاه مقاومت را از جمله برنامه‌های اجرا شده در شهرستان برشمرد و اظهار داشت: یادواره‌های دیگری از قبیل یادواره شهدای فرهنگی، شهدای حومه غربی،شهدای دانش‌آموزی و نیز یادواره شهیدان آذریان و خاکسار در قالب برنامه «افتخار کوچه،آبروی محله» برگزار شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی جمع‌آوری اسناد بازمانده از شهدا از قبیل عکس،دست نوشته و البسه را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تاکنون از 207 خانواده شهید، جانباز و ایثارگر مصاحبه ضبط و مستندسازی شده و 138 مورد سرکشی از خانواده شهدای دهدشت و بخش‌های تابعه صورت گرفته است.

 

برومندزاده ساماندهی قبور شهدای گمنام سوق و قلعه رئیسی به صورت خودجوش توسط بسیجیان را از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای کنگره ملی شهدا دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن در منزل 80 خانواده شهید انجام شد.

پایگاه خبری کهگیلویه

این مسؤول تصریح کرد:برنامه‌های دیگری تا قبل از برگزاری کنگره در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

 

برومندزاده خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فضاسازی و تبلیغات محیطی شد و گفت: کمیته‌هایی در این راستا مشخص و وظایف هر کمیته تشریح شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک