آخرین اخبار

14. تير 1395 - 21:14   |   کد مطلب: 5489
رئیس ستاد اقامه نماز چاروسا گفت: نماز عید سعید فطر در شهر قلعه‌رئیسی در خوابگاه شبانه‌روزی و در کنار گلزار شهدا اقامه می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید مهدی افراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماه رمضان ماه ضیافت الهی است اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت الهی است و لازم است منتظران سرآمد عبادت و بندگی باشند پس اولین ویژگی منتظران عبادت و بندگی است و اوج بندگی منتظران نیز در ماه رمضان است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز چاروسا تاکید کرد: هنگامی که هلال ماه رمضان پدید آید درهای جهنم بسته می شود و درهای بهشت باز و شیاطین به زنجیر کشیده می شوند و روزه روح، خودداری حواس پنجگانه از همه گناهان و پاک کردن دل از کلیه اسباب شر و بدی است.

 

وی با تبریک عید فطر و نزدیک شدن به این عید بزرگ افزود: عید سعید فطر نماد بزرگ اتحاد و مظهر وحدت مسلمانان است و این عید بزرگ‌ترین عید مسلمانان است.

 

افراز تصریح کرد: عید سعید فطر اجتماع سیاسی و عبادی مردم خداجویی است که بعد از یک ماه عبادت برای اتحاد و همبستگی و ابراز انزجار و نفرت جمعی از شیطان‌های زندگی دور هم جمع شدند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز چاروسا غسل کردن، زیارت امام حسین (ع)، خواندن دعاها، نیایش کردن با خدای یگانه و به جای آوردن نمازهای مستحب را از اعمال شب عید سعید فطر ذکر کرد.

 

افراز در این زمینه گفت: به مسلمانان در روز عید فطر سفارش شده است غسل کنید، لباس نو بپوشید و پیش از شرکت در نماز جماعت عید فطر افطار کنید.

 

وی به مکان برگزاری نماز عید سعید را در شهر قلعه رئیسی خوابگاه شبانه‌روزی و در کنار گلزار شهدا اعلام کرد و از نمازگزاران خواست تا ساعت 7 صبح در محل برگزاری نماز حضور داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک