آخرین اخبار

11. تير 1395 - 20:43   |   کد مطلب: 5484
فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه در جمع راهپیمایان روز قدس دیشموک عنوان کرد:
جنگ نرم دشمن یک تهدید جدی است/ افکار برخی آقایان با انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب مغایر است
فرمانده سپاه کهگیلویه افزود: روز قدس فقط مختص به ایران و فلسطین نیست بلکه به همه جهان اسلام تعلق دارد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده ظهر امروز در جمع روزه‌داران دیشموکی و بعد از راهپیمایی روز قدس در مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه، نماز جمعه به عنوان حج فقرا است ، گفت: یاد و خاطره امام راحل به عنوان شخصیتی که این روز را به یادگار گذاشت، را گرامی داریم.

 

 فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه در جمع راهپیمایان روز قدس دیشموک افزود: روز قدس روز امت اسلامی و ایستادگی حق در مقابل باطل است، این روز مختص به ایران و فلسطین نیست بلکه به همه جهان اسلام تعلق دارد.

 

فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه، این روز یک پیام مهم را در خود دارد، اضافه کرد: جهان اسلام زیر بار ظلم نخواهد رفت اگر چه پشتیبان این ظلم و جنایت ابرقدرت‌های بزرگ دنیا باشند.

 

وی با اشاه به اینکه، امروز روزی است که کسانی که بیش از ۶۰ سال در حال تلاش هستند تا صدای ملت مظلوم فلسطین را خاموش کنند و فلسطین را از جغرافیای کشورها حذف کنند، ولی ملت‌هایی همچون ایران اسلامی با پیش‌قدمی خود نگذاشت این صدا خاموش شود، تصریح کرد: استکبار از اینکه ایران اسلامی حامی مظلوم و محروم است و در مقابل ظلم می‌ایستد، ترس و واهمه دارد.

 

 

وی بیان کرد: اگر ایران اسلامی به حمایت از فلسطین نمی‌پرداخت، وضعیت اینچنین نبود، تدبیر امام(ره) این بود که ین روز به عنوان روز قدس و حمایت از محرومان و مظلومان، نه فقط فلسطین بلکه محرومان و مظلومان سراسر دنیا نامگذاری شود.

 

وی با بیان اینکه، استکبار و صهونیست بیش از ۶۰ سال است با سیاست و برنامه‌ریزی به نبال این هستند که نام فلسطین را از صنحه محو کنند ولی با تدبیر امام(ه) و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برنامه‌های آنان را بر باد داد.

 

فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه گفت: سازمان مللی که گوش به فرمان آل سعود و آمریکا و اسرائیل است چطوری انتظار می‌رود که از حق مظلومان و محرومان دفاع کند.

 

وی با بیان اینکه، سازمان ملل نوکر حلقه به گوش صهیونیست‌ها و آمریکایی هستند، گفت: تهدیداتی که علیه کشورهای مسلمانان وجود داشت هم اکنون از طریق تکفیری‌ها از یک طرف و جنگ‌های داخلی عربی‌ها از سوی دیگر ادامه دارد.

 

وی با اشاره به ناامنی‌های ایجاد شده از سوی آمریکا و اسرائیل در عراق، یمن و جنگ‌های نیابتی در منطقه، گفت: با این برنامه‌ها به دنبال اهداف کلان هستند.

 

وی با بیان اینکه، هجمه دشمن فقط در جنگ سخت نیست، اضافه کرد: آنها از بعد سخت نظامی کاری را به پیش نبرده ولی از حوزه جنگ نرم به جنگ با اسلام با ایران اسلامی آمدند.

 

وی گفت: جنگ نرم دشمن یک تهدید جدی است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، چرا که امروز مغز جوانان ما را مورد هجمه قرار دادند.

 

برومندزاده با اشاره به اینکه هر جا دشمن شناسی و بصیرت درست صورت نگرفت، اسلام از دشمن ضربه خورد، گفت: امروز وظیفه ما این است که در برابر این هجمه، بصیرت و دشمن‌شناسی را مدنظر داشته باشیم.

 

فرمانده بسیج ناحیه کهگیلویه در ادامه گفت: برخی‌ها پا را فراتر گذاشته و دفاع از حرم اهل‌بیت را مورد انتقاد قرار می‌دهند، تحلیل این گروه محدود است ولی تبلیغ در شبکه‌های مجازی توسط آنها سازماندهی است و هدفشان بوجود آوردن شک و شبهه در ذهن جوانان است.

 

وی اضافه کرد: چنین کسانی با انجام این کارهایشان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و در جواب اینها باید گفت استراتژی دفاعی مسئله نیست که براحتی هرکسی در مورد آن اعلام نظر کند و موضع بگیرد چرا که قطعاً تمام مسائل دفاعی توسط کارشناسان امنیتی و شورای عالی امنیت و هماهنگی در سیاست کلان طرح و اجرا می‌شود.

 

برومندزاده گفت: دفاع از حریم دفاعی در خارج از مرزها هم از لحاظ عقلی و هم از لحاظ شرعی توجیه‌پذیر است به این دلیل که هیچ عقلی نمی‌پذیرد جنگی که در خارج از مرز ما را تهدید می‌کند، آن را به داخل کشور بکشانیم همانطور که مشاهده شد در ۸ سال جنگ تحمیلی، زیان زیادی را متحمل شدیم.

 

وی با اشاره به اینکه، از لحاظ شرعی دفاع از محور مقاومت برای ما مورد تاکید است به این دلیل که انقلاب اسلامی ایران که امام راحل هم فرمودند" دفاع از مظلومان مسلمان و غیرمسلمان از جمله اهداف آن بوده و هست.

 

وی اضافه کرد: صدور ایدئولوژی و تفکر اسلامی یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) بود ولی با وجود این دلایل، برخی‌ها پا را فراتر گذاشته و می‌گویند دفاع از حریم اهل بیت چه ربطی به ما دارد.

 

فرمانده ناحیه بسیج کهگیلویه با بیان اینکه،افکار برخی آقایان با انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب مغایر است، گفت: هرجا انقلاب و نظام به مردم و پشتیبانی ملت نیاز داشت، حضور داشتند، مسئولان هم سعی کنند با خدمت به این مردم، دَین خود را اداء کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه، امروزه به بصیرت و دشمن‌شناسی بیش از پیش نیاز داریم و نباید دست روی دست بگذاریم تا دشمن به ما آسیب وارد کند، گفت: باید با حفظ روحیه جهادی و انقلابی و خدمت به مردم محروم و با افزایش بصریت و دشمن شناسی در مقابل هجمه دشمن محکم بایستیم.

 

انتهای پیام: و/آ
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک