آخرین اخبار

10. تير 1395 - 19:23   |   کد مطلب: 5474
فرماندار شهرستان کهگیلویه در آستانه روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت این روز ، بر حضور پرشور و باشکوه ملت غیور ایران بویژه مردم همیشه در صحنه کهگیلویه در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه در آستانه روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت این روز ، بر حضور پرشور و باشکوه ملت غیور ایران بویژه مردم همیشه در صحنه کهگیلویه در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
در ماه مهمانی الهی، عبادت مردان و زنان مومن و شب‌زنده‌دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه‌داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان در روز قدس روز تجلی اراده مسلمانان جهان در دفاع از ملت مظلوم پیوند دهد.

روز جهانی قدس یادگاز امام راحل روز رسوایی صهیونیست غاصب واستکبار جهانی و روز بیداری ملت های آزاده جهان و نمادی از وحدت و یکپارچگی ،همدلی امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطبن و اعلام همبستگی و حمایت از مردم زنج کشبده ای است که سال ها زیر سلطه رژیم غاصب و جعلی به سختی نفس می کشند.

روز کابوس رژیم غاصب اسرائیل است که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و در سکوت سازمان های بین المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان به جنایات ظالمانه خود بر علیه مردم ستمدیده فلسطین ادامه می دهند.

قطعا حضور گسترده مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی و به تبع آن شهرستان شهیدپرور کهگیلویه در راهپیمایی عظیم روز قدس حمایت از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و انزجار وخشم از جنایات و توطئه های رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی است.

بار دیگر با حضور پرشور خود ضمن بیعت با ولایت و پیروی از آرمان های امام و شهدا با ملت فلسطین ابراز همبستگی خواهید کرد.

علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک