آخرین اخبار

9. تير 1395 - 19:21   |   کد مطلب: 5466
رئیس دادگستری چاروسا گفت: در تمام تصادفات جاده قلعه رئیسی تا قلعه گل 60 درصد راه و شهرسازی مقصر است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، کیامرث شفیعی رئیس دادگستری چاروسا در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی چاروسا به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: قوه قضاییه در ایجاد امنیت جامعه نقش مهمی دارد و هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی تا قسمتی از تلاش های قضات و کارکنان دادگستری را به اطلاع عموم برسانیم.

 

رئیس دادگاه عمومی چاروسا به بیان مشکلاتی که در منطقه وجود دارد اشاره و تصریح کرد: وضعیت جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی که از سمت قلعه رئیسی تا قلعه گل که 35کیلومتر است متاسفانه دچار بسیاری از مشکلات است و مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورد.

 

شفیعی با بیان اینکه خانواده‌های بسیاری در این مسیر داغدار شدند یادآور شد: دست اندازهای زیاد،پیچ‌های تند زیاد از مهمترین مشکلات این جاده ارتباطی است.

 

وی با بیان اینکه در هر تصادفی که در این مسیر رخ دهد درصد بسیار زیادی را برای شهرسازی به عنوان مقصر اختصاص می‌دهیم اضافه کرد: چندین سال است که این مسیر با این وضعیت رها شده است و تصادفات گوناگونی در این مسیر رخ داد که امیدواریم 35کیلومتر باقی مانده را  هر چه سریع تر راه و شهرسازی تکمیل کند.

 

شفیعی به معارضات شهری قلعه رئیسی هم اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در سطح شهر قلعه رئیسی شهرداری با آن مواجه است مشکل معارضاتی است که وجود دارد، مشکل کمربندی شهر به خود شهرداری بر می‌گردد که باید ابتدا شهرداری ورود پیدا کند تا با معارضان غیرقانونی برخورد شود و این وظیفه دادگستری نیست که بیل مکانیکی و لودر جهت بازگشایی یک مسیر در سطح شهر کار کند.

 

رئیس دادگستری چاروسا به نداشتن اتومبیل در نیروی انتظامی قلعه رئیسی اشاره کرد و گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در شهر و نیروی انتظامی با آن دست پنجه نرم می‌کند مشکل نبود خودرو مناسب جهت ماموریت ها است که امیدواریم فرماندهی استان این مشکل را برطرف کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک