آخرین اخبار

2. تير 1395 - 8:30   |   کد مطلب: 5440
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: سال گذشته 240 گفتمان دینی و مذهبی در سطح مدارس و مساجد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این نهاد پس از پیروزی انقلاب در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب شکل گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه احیای شعائر دینی را از جمله دستاوردهای راه‌اندازی تبلیغات سالامی دانست و گفت: سنت‌های حسنه از قبیل اعتکاف و دعای عرفه که قبل از پیروزی انقلاب منسوخ شده بود احیاء شد.

وی افزود: دستگاه تبلیغات اسلامی شهرستان در چارچوب وظایف و البته با حداقل امکانات و نیروی انسانی با اخلاص و انگیزه مأموریت خود را انجام می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه، تجهیز و راه‌اندازی سالن اجتماعات و سالن کنفرانس این اداره را از جمله اقدامات عمرانی در سال گذشته عنوان و تصریح کرد: 6 باب خانه عالم نیز تعمیر و تجهیز شده است.

این مسؤول بیان کرد: سال گذشته 240 گفتمان دینی در سطح مدارس و مساجد شهرستان برگزار شد.

حسینی‌طلب با اشاره به حمایت این اداره از مؤسسات و خانه‌های قرآنی افزود: بیش از 700 جلد قرآن به این مؤسسات و نیز مساجد اهدا شده است.

وی،برگزاری دوره‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ویژه مربیان مهدهای کودک و پرورشی را نمونه‌هایی از فعالیت‌های صورت گرفته خواند و گفت: ساماندهی و اعزام روحانیان و ثبت‌نام در سامانه‌های مربوطه،انجام مراسم‌های دینی و مذهبی،تجلیل از فعالان قرآنی،تشکیل و ساماندهی هیئت‌های عزاداری و برگزاری جشنواره‌های قرآنی از دیگر عملکرد این نهاد است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک